Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä miniälle synttärilahjaksi?

Vierailija
01.05.2019 |

No, otsikossa kysymykseni onkin. Pääni lyö ihan tyhjää. Miniä täyttää 30 vuotta kesäkuussa ja mietin että jos ostan heille jonkun kesälomareissun ja annan pojalle vaikka rahaa jotta miniä pääsisi johonkin kasvohoitoon/hierontaan tms. Onko ihan tyhmä idea? Vai pitäisikö lahjan olla kokonaan miniälle tarkoitettu? Antakaapa vinkkejä!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäävät molemmat paljon matkailusta. Miniä on melko kiireinen joten hirveästi ei esim. harrasta mitään. Kirjaa tai muuta en oikein osaa ostaa ja tuntuu jotenkin tylsältä etenkin kun täyttää 30. Ap

2/17 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nämä aina on henkilökohtaisia juttuja. Ookko kysynyt pojaltasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvohoito/hieronta yms on minusta hyvä idea. Mutta osta lahjakortti. Ei rahaa, koska se tulee niin helposti käytettyä muuhun kuin tarkoitettu.

Toki esim joku kylpyläviikonloppu ois jees, jis tykkäävät sellasesta. Riippuu paljon haluaa käyttää rahaa.

En mä itse kyllä odottanu 30 vee päivänä(kään) saavani mitään. Kukkia mieheltä sain ja se riitti. Ei olla sellaisia suuremmin lahjovia muutenkaan.

Vierailija
4/17 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti tai elämys kuulostavat erinomaisilta vaihtoehdoilta ja voi olla yhdelle tai kahdelle. Miniän mieltymyksistä riippuen kyseeseen voisi tulla myös esim. kuntoilulahjakortti tai muu harrastusjuttu. Elämyslahjaan olisi ihan parasta, jos saa lisänä lupauksen lapsenvahtipalvelusta lahjankäytön ajaksi.

Vierailija
5/17 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölypussi.

Vierailija
6/17 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta joku hotelliyö, kasvohoito yms on tosi kiva lahja.

Vierailija
7/17 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pojallesi rahaa annat miniän synttärilahjaksi, anna miniälle ettei tule soppaa.

Vierailija
8/17 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisit pojalle rahaa, että miniä pääsee kasvohoitoon?

Kuule, mitä jos antaisit ne kasvohoitorahat ihan suoraan sille miniällesi.

Vierailija
9/17 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa kiva anoppi! Mun anoppi ei ole ikinä ostanut mulle yhtäkään lahjaa (syntyäri/joulu), ei ole onnitellut mistään (valmistujaiset/lasten syntymä) eikä välitä pitää mitään yhteyksiä poikansa perheeseen... nuorinta 2v lastamme ei ole vaivautunut tapaamaan koskaan eikä ylsiinkään ristiäisiin tullut.

Minä oikeesti itkisin liikutuksesta jos mulla olisi noin kiva anoppi! Toivottavasti miniäsi osaa arvostaa sinua. Ja minusta lahjaideasi oli hyvä!

Tässä lisää ideoita:

- muutama hieno kukka-amppeli parvekkeelle/terassille

- kånken reppu ja termospullo (retkelle)

- aalto maljakko

- pentikin laadukas villahuopa

- joku marimekon klassinen laukku (yksivärinen, ei kirkuva unikko tms)

Vierailija
10/17 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylälahjakortti kuulostaa ihanalta, nehän on usein voimassa vähintään puolivuotta niin kiireinenkin ehtii käyttää :)

Raha ei ole kiva ellei sitten tiedä, että lahjansaaja säästää juuri johonkin tiettyyn juttuun.

Vierailija
11/17 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oikein hyvälle lahjalle! Mä sain anopilta kynttilän, kun täytin 40.

Vierailija
12/17 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa kiva anoppi! Mun anoppi ei ole ikinä ostanut mulle yhtäkään lahjaa (syntyäri/joulu), ei ole onnitellut mistään (valmistujaiset/lasten syntymä) eikä välitä pitää mitään yhteyksiä poikansa perheeseen... nuorinta 2v lastamme ei ole vaivautunut tapaamaan koskaan eikä ylsiinkään ristiäisiin tullut.

Minä oikeesti itkisin liikutuksesta jos mulla olisi noin kiva anoppi! Toivottavasti miniäsi osaa arvostaa sinua. Ja minusta lahjaideasi oli hyvä!

Tässä lisää ideoita:

- muutama hieno kukka-amppeli parvekkeelle/terassille

- kånken reppu ja termospullo (retkelle)

- aalto maljakko

- pentikin laadukas villahuopa

- joku marimekon klassinen laukku (yksivärinen, ei kirkuva unikko tms)

Ap, hei. Jos sun miniäsi on enemmän rönsyilevä ”ostan-kaikkea-kivaa-ja-söpöä”-tyyppi, niin älä vaan erehdy hankkimaan mitään Aalto-maljakkoja ta Marimekko-tavaraa hänelle.

Jos hän sen sijaan on äärimmäisen pelkistetty tyyppi, jonka vitivalkoisessa olohuoneessa on kulmikas harmaa sohva ja nurkassa yksi vesihyasinttinen kori, jossa nököttää aralia, niin sitten tuollaiset Artekit, Pentikit ym. eleetön skanditavara on ok.

Vierailija
13/17 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annat miniäsi synttärilahjan rahana pojallesi, on mahdollista, ettei miniäsi saa koskaan tietää rahoista mitään. Eli mieti nyt, kenelle olet sitä lahjaa antamassa, pojallesi siitä hyvästä, että hänen vaimonsa täyttää 30 vuotta, vai miniällesi.

Vierailija
14/17 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihtyykö miniä Vauva-palstalla?

Varo silloin antamasta mitään kauneudenhoitolahjoja.

Me saadaan sitten kuulla, miten kammottava anoppi olet, kun ilkeyttäsi annoit hänelle ihonhoitoon lahjan. Olit siis pannut merkille hänen aknearpensa ja couperosansa ja lahjalla annoit ymmärtää, ettei hän ole sinun pojallesi riittävän arvokas puoliso.

Vierailija
15/17 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenvahtiapua eivät tarvitse sillä lapsenlapsia ei ole vielä siunaantunut. Mutta koiran hoitopaikka toki järjestyy. Ajattelin matkaa vaikka Tallinnaan tai Pärnuun ja sinne pojalle sitten "matkarahaa" että saa siellä ostettua "salaa" jonkun kasvohoidon tms. Ap

Vierailija
16/17 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kaunis kukkakimppu ilahduttaa ketä hyvänsä. 

T. Miniä, joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon

Vierailija
17/17 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein kaunis kukkakimppu ilahduttaa ketä hyvänsä. 

T. Miniä, joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon

Minä vien heille lähes joka kerta kukkakimpun kun käyn kylässä, eilen vein amppelimansikan. Joten en sitä laske vielä synttärilahjaksi. Mutta kauhea tuo sun lahjasi. Ap