Hyvin alkanut dietti katkesi eilen ja kilot tuli takaisin :(
Olen ollut diettillä pari kuukautta ja paino pudonnut 0,8 kg.
Eilen olin terassilla päivällä juomassa kaksi kuoharia sekä shotteja ja lonkeron.
Sitten tuli krapula ja ostin munkkeja, pitsaa, sipsejä ja kolmioleivän mitkä kaikki söin. Nyt olen vanhassa painossani taas!
Et oin tyhmä!!
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
No äläpä huoli, et ole ollutkaan millään dieetillä jos paino on pudonnut kahdessa kuukaudessa alle kilon. Mitään siis ei ole pilalla kun ei mitään ollutkaan.
No olinhan elämäntapamuutosdiettillä ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No äläpä huoli, et ole ollutkaan millään dieetillä jos paino on pudonnut kahdessa kuukaudessa alle kilon. Mitään siis ei ole pilalla kun ei mitään ollutkaan.
No olinhan elämäntapamuutosdiettillä ap
Sitten palaat vaan takaisin siihen, mihin aiemmin jäit. Ei homma yhteen poikkeuspäivään kaadu :)
Kilon vertan paino elää vuorokaudessa ihan normaalistikin. Ei se ruoka ja juoma muutu painottomaksi vatsalaukkuun laskeutuessa. Jos syöt 500g annoksen, painosi nousee saman verran. Paino palaa, kun saat muutettua osan energiaksi ja loput suoliston jätteenkäsittelyn kautta loppusijoitukseen pönttöön.