Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvin alkanut dietti katkesi eilen ja kilot tuli takaisin :(

Vierailija
01.05.2019 |

Olen ollut diettillä pari kuukautta ja paino pudonnut 0,8 kg.

Eilen olin terassilla päivällä juomassa kaksi kuoharia sekä shotteja ja lonkeron.

Sitten tuli krapula ja ostin munkkeja, pitsaa, sipsejä ja kolmioleivän mitkä kaikki söin. Nyt olen vanhassa painossani taas!

Et oin tyhmä!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äläpä huoli, et ole ollutkaan millään dieetillä jos paino on pudonnut kahdessa kuukaudessa alle kilon. Mitään siis ei ole pilalla kun ei mitään ollutkaan.

Vierailija
2/4 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No äläpä huoli, et ole ollutkaan millään dieetillä jos paino on pudonnut kahdessa kuukaudessa alle kilon. Mitään siis ei ole pilalla kun ei mitään ollutkaan.

No olinhan elämäntapamuutosdiettillä ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olinhan elämäntapamuutosdiettillä ap

Sitten palaat vaan takaisin siihen, mihin aiemmin jäit. Ei homma yhteen poikkeuspäivään kaadu :)

Vierailija
4/4 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilon vertan paino elää vuorokaudessa ihan normaalistikin. Ei se ruoka ja juoma muutu painottomaksi vatsalaukkuun laskeutuessa. Jos syöt 500g annoksen, painosi nousee saman verran. Paino palaa, kun saat muutettua osan energiaksi ja loput suoliston jätteenkäsittelyn kautta loppusijoitukseen pönttöön.