Miksi olet täällä/aihe vapaa palstalla vappuaattona?
Itse tulin pari sitten töistä,eikä tänään viitsi juhlia enää.Syön tässä samalla ja luen kaikenlaista netistä.Huomenna ehkä juhlitaan,loppuviikko vapaa:)
Kommentit (18)
Lapset jo nukkumassa ja itse vatsataudissa, mihinkään oikeaan ei jaksa nyt keskittyä.
Käytiin äsken grillaamisen jälkeen saunassa, mies katsoo jalkapalloa ja minä somettelen. Lapsi asuu jo omillaan.
Ystävillä oli töitä, joten järkätään puutarhajuhlat toisella kertaa
Nukutan lasta. Hän on jo kohta unessa, siksi näppäilen kännykällä.
Olin vanhempieni luona vappujuhlissa, mutta tultiin kotiin jo yhdeksän pintaan kun lapsi piti laittaa nukkumaan. Olen siis selvin päin. Istuskelen tässä vielä hetken ennen kuin menen nukkumaan, saatan ottaa jääkaapista jotain naposteltavaakin. Kiva herätä huomenna ilman krapulaa.
Siksi että... missä muuallakaan olisin? Paitsi nukkumassa.
Olen sairaana :( Harmittaa, kun vappu on aina ollut lempijuhlani.
Mun asuinmaassa ei juhlita vappua. Ei ole kyllä ikäväkään.
Vaimo ja lapset katsovat netflixiä, en jaksa itse ja selaan kännyä sängyssä
Olen kotona ja tulin lukemaan, jos täällä olisi jotain mielenkiintoisia keskusteluja. Voisi kohta syödä jotain.
Se nyt vaan on kivempaa kuin jossain riekkuminen. Alkoholiakin olisi tarjolla, mutta parempi selkei mielin. Itsestähän se on kiinni miten viihtyy.
Tulin juuri saunasta. Painun pian pehkuihin. Luen vielä vähän aikaa ja kirjoitan päiväkirjaa. Sitten nukkumaan. Olen todella väsyksissä. Nukuin viime yönä 5 ja sitä edellisenä yönä 2 tuntia. Otan vapun levon kannalta.
Miksi en olisi? Olenhan täällä muinakin päivinä.
Odotan, että astianpesukoneohjelma päättyy. Oltiin vappuilemassa perheen kanssa alkuillasta. Illalla tein juustokakun huomiseksi, syötiin tippaleivät ja limmut. Lempisima oli loppu kaupasta. Huomenna vapputorille ja juhlavalmisteluja, vappua juhlitaan kavereiden kanssa.
Kävin jo juhlissa, mutta lähdin ajoissa pois. Huomenna tiedossa pihahommia ja hikiliikuntaa.
Olen mökillä ja tulin juuri saunasta - lekuttelen tässä laverilla.