Montako kertaa päivässä te syötte?
Kommentit (19)
Vähän riippuu tänään olen syönyt jo 5 kertaa ja syön vielä kerran.
06.30 aamupala
09.30 uusi aamupala
12.00 lounas
15.00 välipala
18.00 päivällinen
(21.00 iltapala)
Lämmin ruoka on kerran päivässä, siinä viiden hujakoilla illansuussa. Aamupalaa kun herää ja iltapalaa ennenkuin mennään nukkumaan, aika riippuu sitten siitä koska herätään ja koska ollaan menossa nukkumaan. Välipaloja tarpeen vaatiessa jos nälkä yllättää tai vaan tekee jotain mieli.
5 kertaa.
Klo 6.30 aamupala
Klo 11.30 lounas
Klo 14.00 välipala
Klo 17.00 päivällinen
Klo 20.00 iltapala
2 kertaa
12:30 lounas
19:30 päivällinen
Niin monta kertaa kun on nälkä. En pidä lukua enkä noudata aikataulua.
Klo 10.30 lounas (töissä nakkeja, perunoita ja perunasalaattia)
Klo 14.00 välipala (banaani, omena ja 2 palaa ruisleipää joiden päällä juustoa ja kalkkunaa)
Klo 18.00 päivällinen (kana-fetapizza)
Syön vielä iltapalaksi smoothieta ja paahtoleipää.
Kahdesti/kolmesti.
Aamupala n. 7:00
Lounas 13:30-14:00
Iltapäivällä kahvi ja mahdollisesti joku pieni herkku (pari keksiä tai konvehtia) siinä 16:30 maissa.
Viikonloppuna syön
Klo 12
Klo 16
Klo 20
Arkisin
Klo 8
Klo 12
Klo 17
Klo 20-21
3-4 krt.
Arkisin
Aamupala klo 7
Lounas n.11
Päivällinen n.17
Iltapala n.21, jos on nälkä
Viikonloppuisin kaikki ainakin tuntia myöhemmin.
Kolmesti päivässä suu aukee ruualle.
2-3 kertaa päivässä. Lounas klo 10 kieppeillä +/-1h. Iltapäiväkahvi klo 15, siis kahvi ei syötävää. Päivällinen joskus illalla kun kotiudun työstä. Näin työpäivinä.
Vapaapäivinä aamiainen sitten kun herään ja tulee nälkä. Usein niin että heti herättyä kahvia pari kuppia ja kiinteää sitten parin tunnin kuluttua. Päivällinen klo 17. Mahdollinen iltapala joskus 22 kieppeillä.
1-5 kertaa, riippuu niin päivästä että miten ehtii ja onko nälkä.
Aamupalan syön vain jos on nälkä tai olen sukuloimassa, lounaan syön jos ehdin, välipala on harvinaista herkkua. Parhaiten on aikaa iltatöissä syödä, joten ns. päivällinen tulee syötyä, ja jos illalla töistä palatessa olen nälkäinen niin sitten syön vielä jotain ennen nukkumaanmenoa.
Olen jostain 11-vuotiaasta asti syönyt pääasiassa illasta 1-2 ruokaa, joten tähän on tottunut.
Arkisin:
6:00 aamupala
10:00 töissä toinen aamupala
13:00 töissä ruokkis
17:00 kotona iltaruoka
Vkl:
8-10 aikaan aamupala riippuu miten herään
12-14 kunnon ruoka
16-17 kevyt iltapala
En syö koskaan klo 18 jälkeen enää mitään. Näin ollut jo vuosia.
Syön kaksi kertaa kl 12 ja klo 17. Molemmat siis kunnon aterioita. En syö välipaloja, eikä aamu/iltapalaa, eli vain nämä kaksi kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin monta kertaa kun on nälkä. En pidä lukua enkä noudata aikataulua.
Ehdit ensin, tulin kertomaan että sen verran mitä nälkä enkä laske.
Vapaapäivinä kolme kertaa (aamiainen, päivällinen ja iltapala) ja työpäivinä lisäksi minilounas.
5-6krt, joista kaksi lämmintä ateriaa. Alipainoinen olen aina ollut, eli ihan turha miinustella siinä luulossa, että lihoisin syömistahdillani. En tarkkaile ateriakokoja tai kaloreita.
Neljä kertaa.
Aamupala 09.00
Lounas 12.30
Päivällinen 17.00
Iltapala 21.00
Nukun yleensä 10-11 tuntia yössä, joten tavallaan nukun yhden ruokakerran ohitse.