Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ysiluokkalaisten vanhemmat, missä teidän nuori on tänään?

Vierailija
30.04.2019 |

Saako yökyläillä tänään kaverillaan? Luotatteko, ettei käytä alkoholia jos on jossain?
Mun poika on nyt ekaa kertaa viettämässä vappua kavereitten kanssa, hetki sitten lähti. Haluais jäädä kaverilleen yöksi, mutta en nyt vielä ainakaan antanut lupaa. Lupasi kyllä ettei ole mitään kaljatouhuja, mutta kyllä mä muistan omasta nuoruudesta millaisia tuossa iässä oltiin...

Monelta teidän ysiluokkalaisilla on kotiintuloaika (tänään)?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa ja luota häneen. Mun äiti ei aikoinaan olis päästäny mua mihinkään - mä sitten karkailin enkä kertonut sille asioistani mitään

Vierailija
2/7 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden kanssa ulkona. Kotiintuloaika on klo 22 niin kuin aina, kun seuraava päivä ei ole koulupäivä. Jos huomenna olisi koulupäivä aika olisi 21. Ei ole ollut mitään ongelmia eikä ole koskaan tullut kännissä kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär on huoneessaan opiskelemassa kuolleita kieliä. Poika meni tekemään matikantehtäviä kaverinsa luokse.

On kivaa olla hikkelapsien vanhempi.

Vierailija
4/7 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaamassa jalkapalloa naapurin pihassa. Tulee kotiin sitten kun haluaa. Näen ikkunastamme sinne pihaan, joten ei voi valehdella olevansa siellä, vaikka ei olisi. Alkoholi ei kiinnosta häntä.

Vierailija
5/7 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on. Kotiintuloaikoja ei ole. Ei juuri käy missään. Kaverit on netissä pelaamassa. Nyt kavereiden kanssa on suunnitellut mökkeilyä kaverin mökillä ja olen kyllä tyytyväinen, että on vähän innostunut. Ei tosiaan ole varmaa lähteekö. Jättäytynyt pois niin monesti.

Vierailija
6/7 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pelaamassa jalkapalloa ja tulee kotiin ja kaverinsa tulee meille yöksi. Grillataan samalla. Pojan kaverin äiti soitteli tossa onko se ok jos tulee. Kun kuulin äänen, niin kysyin oletko mahdollisesti se. Olen minä. Hän on minun vanha koulukaveri ja ei olla nähty yläasteen jälkeen ollenkaan. Maailma on pieni. Hän tulee myös meille miehensä kanssa.

Vierailija
7/7 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla sohvalla katsoo leffaa ja syö sipsiä isänsä kainalossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän