Miten kukaan yli 40v voi käyttää alkoholia?
Olen vasta 36 silti tuntuu ettei kärsi enää juoda yhtään. Kaksikin olutta jos juo, on koko seuraavan päivän ikävä väsymys ja päänsärky. Miten joku voisi juoda vaikka kunnon kännit?
Nykyisin mulle riittää la-iltana yksi I-olut, tätä se ikä teettää.
Kommentit (28)
Ei tässä iässä (49) enää pysty muutamaa enempää juomaan, muutoin menee toimintakyky moneksi päiväksi. Sen olen huomannut, että aamuiseen oloon autta kyllä se, että syö ihan reilusti, ennen kuin menee illalla nukkumaan. Itsellä ongelma on vain se, ettei ruoka oikein enää myöhään illalla maistu.
Mutta tämän(kin) Vapun vietän ihan limpparin ja veden voimalla. Ihan paras ja varmin keino välttää se kankkunen.
Ei se iästä ole kiinni niinkään kuin harjoittelusta.
Kyllä vaikka viisikymppinen voi vielä juosta maratoninkin. Joskaan ei kylmiltään. Eikä harjoittelemalla vain joka toinen perjantai.
Sama se on alkoholin kanssa. Treeniä vaatii hiukan.
Kyllä sitä välillä pitää reippaammin ottaa, vaikka seurauksena onkin monta päivää alhaista mielialaa jne. Jos nyt ei paria kaljaa kestä, niin jotain on vialla. En itsekään juo kuin ehkä kerran kuussa, mutta jos nyt jonkun kaverin kanssa sattuu ottamaan pari tuoppia jonain iltana, niin ei tule kyllä yhtään mitään seuraamuksia. Paljon enemmän elämääni haittaa stressi ja sen vaikutukset uniin.
M40
Työskentelen vanhusten asumispalveluyksikössä, ja on jokunen vanhus, joilla on oikein lääkelistalla annos konjakkia iltaisin.
Harjoitus tekee mestarin. Nykyään ei tule krapulaakaan, osaa arvioida koska laittaa korkin kiinni.
M 43 v.
Vierailija kirjoitti:
Työskentelen vanhusten asumispalveluyksikössä, ja on jokunen vanhus, joilla on oikein lääkelistalla annos konjakkia iltaisin.
0,5l yömyssy.
Sama juttu. Nyt vappuaaton kunniaksi join lasin shampanjaa ja pakko mennä nukkumaan ihan just kun alkoi väsyttää niin vietävästi.
tervetuloa keski-ikään.
Ne jotka sanovat että voivat vetää lärvit edelleen ovat vain kokeneita asiassa. Me satunnaiskäyttäjät kärsimme juuri tuolla tavalla.