Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini ei jätä minua lapsiasiassa rauhaan

Vierailija
30.04.2019 |

Äitini ei ymmärrä miksi en halua lapsia. Olen sanonut tämän ja perusteluksi, että minulla ei koskaan tule olemaan varaa lapseen. Olimme köyhä perhe eikä ikinä juhlittu mitään. Ei joulua, synttäreitä tai pääsiäistä. Ei ikinä lahjoja. Mihinkään ei ikinä ollut varaa. Talvet jäädyttiin. Sitten vielä se kiusaaminen. Kun meni muutenkin huonosti niin muut huomasivat voivansa lyödä lyötyä. En ole sanonut hänelle omasta köyhyydestämme ja kuinka koen, että minulla jäi kaikki lapsuudessa kokematta. En ikinä sanoisi sitä hänelle. Mutta silti hän kuitenkin oli läsnä kaikki nuo juhlimattomat asiat. Tietää itse mitä köyhyys on eikä silti ymmärrä. Raha ei kuulemma ole tärkeintä elämässä ja kyllä sitä aina jostain jotenkin järjestyy...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/11 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sinulla ole ihan oma talous ja voit hoitaa raha-asiat kuten tahdot? Kuten lapsiasiatkin. Miten sinun lapsuus mitenkään sitoo sinua nykyään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös sinulla ole ihan oma talous ja voit hoitaa raha-asiat kuten tahdot? Kuten lapsiasiatkin. Miten sinun lapsuus mitenkään sitoo sinua nykyään?

Ei minulla tule ikinä olemaan rahaa niin paljoa, että voisin tarjota lapselle elämisen arvoisen elämän.

Vierailija
4/11 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on aika outo käsitys "elämisen arvoisesta elämästä", jos sitä ei tavallinen kansalainen pysty lapselleen tarjoamaan.

Mitä sinä oikeastaan sillä tarkoitat? Yhtenään ulkomaanmatkoja, huvipuistoja, muotivaatteita, purjehdusta, ratsastusta ja muita kalliita harrastuksia ... ? Tärkeintä olisi tietenkin se, että lapsen elämässä olisi molemmat vanhemmat ja turvallinen koti. Se riittää kyllä lapsena.

Vierailija
5/11 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko ettei äiti usko. Tai edes kysele lapsista.

Sen näen että kärsit köyhästä lapsuudesta. Sen kerrot oikein. Todelliselta tuntuvia asioita.

Luultavasti oma tilanteesi on huono. Miten saisit sitä parannettua?

Mieti tätä ensin ja vasta sen jälkeen lapsia. Lapsia selvästi haluat

Vierailija
6/11 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

O/5

Lapsi on kultakaivos.

Vierailija
7/11 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on aika outo käsitys "elämisen arvoisesta elämästä", jos sitä ei tavallinen kansalainen pysty lapselleen tarjoamaan.

Mitä sinä oikeastaan sillä tarkoitat? Yhtenään ulkomaanmatkoja, huvipuistoja, muotivaatteita, purjehdusta, ratsastusta ja muita kalliita harrastuksia ... ? Tärkeintä olisi tietenkin se, että lapsen elämässä olisi molemmat vanhemmat ja turvallinen koti. Se riittää kyllä lapsena.

No ei se kyllä riitä. Tai siis juu, pysyy hengissä kun on nuo ja ruokaa edes joskus pöydässä, mutta on ihan höpöpuhetta ettei lasta muka häiritsisi se jos ei ikinä pääse reissuun tai saa niitä vaatteita jotka ovat milloinkin muodissa. Puhumattakaan synttäreistä ja lahjoista kavereille.. ei koskaan uutta hienoa pyörää tai vast.

8/11 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua lapsia, ei sinun tarvitse sitä perustella mitenkään tai kenellekään.

Keskity oman elämäntilanteesi kohentamiseen ja unohda ne lapset, ainakin toistaiseksi.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
9/11 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti olis ollu Sulle sopiva! Hän ei tykännyt juurikaan lastenlasten saamisesta. Enemmän häpesi sellaista, siinä tapauksessahan on harrastettu tiedät mitä eikä naimisissakaan silloin vielä oltu.

Mutt parempaa jatkoa Sinulle mitä sitten teetkin!

Vierailija
10/11 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankit lapsen itsenäisenä naisena. Valtio maksaa korotettua yhlisää ja elatustukea. Saatte asunnot jne, vaikka et olisi töissä. Tutun tuttu sai lähemmän 2000 kuulemma joskus...

Vierailija
11/11 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano äidilles ettet toivo kenellekään yhtä köyhää lapsuutta kuin sinulla oli. Luulisi tajuavan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän