Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku kokeillut jättää hiukset pesemättä?

Vierailija
30.04.2019 |

Mitä erilaisia vaikutuksia tuossa on? Jouduitko pian muuttamaan takaisin vanhaan normisysteemiin? Menikö tukka pilalle jotenkin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katukuvan perusteella monikin 🤢

Vierailija
2/14 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennyt tukka pilalle mutta päänahka ei tykännyt yhtään hyvää. En suosittele ainakaan jos on herkähkösti rasvoittuva tukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä kokeile. En jätä muitakaan ruumiinosia pesemättä, miksi jättäisin pään? Siellähän ne talit ja hajut ja pölyt muhii kivasti.

Vierailija
4/14 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle toimi loistavasti, tosin pitkän siirtymäkauden vaati (useamman viikon) mutta onneksi oli kesä ja mökkiolot. Paksua tervettä, kiiltävää, ei häviä shampoopestylle mutta hiuspohja vaatii silloin tällöin harjausta ainakin talviaikaan.

Vierailija
5/14 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin 3v ajan pidentää pesuväliä mutta ei onnistunut. Tukka meni pilalle ja oli semmonen ohut rasvainen hiirenhäntä jolla ei ollut mitään asiaa ihmisten ilmoille.

Vierailija
6/14 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jättäisit. Joudun joka aamu pesemään, eikä sekään aina riitä.

Vierailija
7/14 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katukuvan perusteella monikin 🤢

Kaikkien muiden tulee aina näyttää juuri siltä kuin SINÄ haluat.

🤮

Vierailija
8/14 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran ollut varmaan vuoden pesemättä hiuksiani. Tai ylikin ehkä. Pesevät ikäänkuin itse itsensä lopulta vaikka kerran sainkin kommentin, etteivät hiukseni tuoksu hyvälle.

Nykyään en voisi olla pesemättä päivittäin.

Vierailija
9/14 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin joskus, kun äiti sitä suositteli. Selitti jotain miten kemikaalit pilaa hiuspohjan ja että hiukset puhdistuu itsekseen tms. Haju oli ihan järkyttävä! En todellakaan suosittele kenellekään!

Vierailija
10/14 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun pesee hiuksiaan usein, niin se todella kuluttaa hiuksia.

Googlaa vaikka.

Jos ei harrasta hiki liikuntaa, ja jos ei käytä hiusmuotoilutuotteitta päivä, niin miksi

hiukset pitäisi pestä joka ikinen päivä. Ei miksikään. Tai jos siis peset hiuksesi joka päivä,

älä ihmettele, jos ne kuivuu, rasvoittuvan, ohenevat, kuluvat yms.

Toki hiustuotteiden myyjät toivovat sinun pesevät hiuksesi jopa kaksi kertaa päivässä: sehän edistää tuotteiden myyntiä. Seuraa hiustesi kuntoa, haistele tuoksahtaako päänahkasi pahalle... jne.Suihkussa käy tosi nopeasti suihkumyssy päässä, kun ei

tarvitse pestä hiuksia hoitoaineineen. Ja tietenkin tämä on yksilöllistä, miehet pesevät

hiuksensa aina, aina suihkussa, ja joskus sitä aattelee, josko se on syy, miksi hiukset niin nopeasti ohenee tai kaljuuntuu.

Vierailija
11/14 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juuri nyt menossa koe ja olen ollut puolitoista viikko pesemättä, perjantaina tulee kaksi. Enkä ole yhtään varma kestänkö sinne asti, päänahka kutiaa ja hiukset haisevat! En tajua tuota että hiukset muka lakkaisivat rasvoittumasta jotenkin kun ei pese.

Vierailija
12/14 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut. Viikon kestin, mutta sitten oli pakko pestä, kun pää nahka suorastaan kihisi kutinasta. Nykyisin pesen hiukset 2 kertaa viikossa.

Vierailija
13/14 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaan pesemättä ei voi olla ellei halua haisevaa rasvaläjää päähänsä. Mutta ilman shampoopesua voi olla helposti. 

Vierailija
14/14 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hiukseni kaksi kertaa viikossa ja vasta kolmantena päivänä pesun jälkeen hiukset näyttää hyvältä. Olen aina toiminut näin ohuiden, lasimaisten ja liukkaiden hiusteni kanssa. Kukaan ei koskaan kuitenkaan valittanut hajusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi