Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ystävä pettää.

Vierailija
30.04.2019 |

Nyt kaipaisin vertaistukea tilanteeseen missä ystävä on pettänyt luottamuksen.

Paras ystäväni useamman vuoden ajalta jäi kiinni tapailemani miehen kanssa vehkeilystä selkäni takana. Olin ystävälleni hehkuttanut tätä miestä mutta hänellä ei ollut selkärankaa kertoa minulle asiasta, mies sitten kertoi loppujen lopuksi asian minulle. Kaiken lisäksi ystäväni on vielä varattu.

Onko ylireagointia olla pettynyt ja vihainen? Miten tällaisesta pääsee yli?

Miten ystävät on teitä pettäneet ja miten olette käsitelleet asioita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ylireagointia. En olisi enää ystävä tuon jälkeen ja etsisin parempaa seuraa.

Vierailija
2/11 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda reviiriä. Ihan mitä tahansa käytöstä ei tarvii kestää. Tulee kyl sit eron jälkee ruikuttamaan kaveriksi mut ei kannata ees harkita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vein kaverini miehen juuri kun olivat eronneet. Jos hän tahtoisi olla vielä kaverini, pitäisin häntä hulluna.. Mokasin, ja toivottavasti opin jotain.

Vierailija
4/11 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vein kaverini miehen juuri kun olivat eronneet. Jos hän tahtoisi olla vielä kaverini, pitäisin häntä hulluna.. Mokasin, ja toivottavasti opin jotain.

Tuskin opit ja tuskin tahtoisi olla kaverisi. Realiteetteja.

Vierailija
5/11 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten välinen ystävyys on upeaa.

Vierailija
6/11 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan upeaa. Hieman meinaa olla usko ihmisiin koetuksella. 

AP

Vierailija
7/11 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä loukkaus sinua kohtaan ja entiseltä ystävältäsi todella selkärangatonta toimintaa. Kavereiden miehiin ei kosketa, ei entisiin eikä nykyisiin! Sinuna heivaisin moisen ystävän heti ja kyllä, sinulla on oikeus olla suuttunut.

Vierailija
8/11 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerro toki heti asiasta tämän entisen ystäväsi pettämälle poikaystävällekin, hänellä on oikeus tietää.

Vierailija
9/11 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan löysivät sielunkumppanit toisensa ;)

Vierailija
10/11 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa, ystävät ovat toisilleen lojaaleja, eivät ns. kalastele samoilla verkoilla. Ei voi hyväksyä tuommoista toimintaa. Vikaa on myös miehessäsi. Mieti kenen seuraan lähdet jatkossa....

Vierailija
11/11 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan löysivät sielunkumppanit toisensa ;)

No entäpä jos kaksi kusipäätä yhdessä ovatkin täydellinen pari noin niinkuin oikeasti? On mokattu, mutta joskus asiat menee noin. Ystävyys on mennyttä, mutta ei se välttämättä koko elämää pilaa. On vain päästävä yli ja kasvettava ihmisenä. Ja mites jos kemia näiden kahden (pettäneen) välillä okin ollut jotain niin maagista, ettei vain voinut itselleen mitään? Silloin tämä petetty ei ollut mitenkään päin oikea pettäneelle, vaikka mitään oikeaa ei teossa olekaan. Kun löytää sielunkumppanin, niin sitä ei ymmärrä sellainen, joka sitä ei ole löytänyt.

Alapeukkuja miljoona, mutta ihan sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi