Lue keskustelun säännöt.
Hävettää, kun olen aina sairaana
30.04.2019 |
Minua oikeasti hävettää, kun olen jatkuvasti sairaana ja on kaikenlaisia vaivoja, jotka aiheuttavat muille turhia murheita. Koen olevani taakka muille ja tämän takia tekisi mieli vetäytyä kokonaan. Nämä sairastelut ovat valitettavasti sellaisia, etten ole voinut peittää niitä mitenkään ja olen aiheuttanut ylimääräistä huolta muille. Tämän takia en enää halua nähdä muita vapaa-ajalla, koska pelkään että minulle sattuu taas jotain, ja pilaan kaikilta muilta ilon. Onko palstalla muita ikisairastelijoita?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei hävetä, mutta harmittaa. Toki olisi ihana kun ei olisi, mutta kaikkea ei saa ja asioiden kanssa on vain opittava elämään. Ei sairaudelleen mitään voi, parhaansa voi toki sen kanssa tehdä että pärjää.
Aina kannattaa myös suhteuttaa, monella on asiat vieläkin huonommin.
Jos joku ei ymmärrä sairauttasi se kertoo hänestä ei sinusta, joten turha sitä on hävetä.
Maailmassa on myös niitä hyviä ihmisiä, keskity niihin jotka tuovat iloa ja joiden seurassa et koe että pitäisi hävetä omaa sairauttaan. Jos häpeä johtuu itsestäsi kannattaa yrittää selvittää että miksi, häpeäisitkö sinä vastaavassa tilateessa ystäväsi puolesta?
Tsemppiä.