Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ikäni kuullut kuinka ruma olen ja nyt mua hämmentää

Vierailija
28.04.2019 |

kun ulkomaalaiset pelikaverini kehuvat usein ulkonäköäni. Viimeksi tänään yksi sanoi kesken pelin, että olen todella kaunis uusimmassa instakuvassani.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole profeetta omalla maallaan. Kuulemma vaaleat, tavalliset, suomalaiset miehetkin ovat Japanissa tosi haluttuja.

Vierailija
2/13 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä suomalaisen naisen heikko lenkki on itsetunnossa, ei ulkonäössä. Exällekin yritin jankata että hän on ihan kivan näköinen 15 vuotta, mutta ei uskonut. Sitten kun erottiin, hän alkoi ihmetellä miten kaikki tinder-tuttavuudet haluaa seksiä hänen kanssaan. Ja se on ilmeisesti positiivinen asia. 

En ole viitsinyt mainita miten typerältä tuo kuulostaa, mutta itsetunto ja varsinkin lapsuudessa koetut jutut, sieltä kaikki ilmeisesti lähtee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keiltä olet kuullut, että olisit ruma? Onko sinua suoraan sanottu rumaksi vai huomauteltu yksittäisistä piirteistä? Voi olla ns. outoja piirteitä ilman että on mitenkään vastenmielisen näköinen.

Vierailija
4/13 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jagex kirjoitti:

Yleensä suomalaisen naisen heikko lenkki on itsetunnossa, ei ulkonäössä. Exällekin yritin jankata että hän on ihan kivan näköinen 15 vuotta, mutta ei uskonut. Sitten kun erottiin, hän alkoi ihmetellä miten kaikki tinder-tuttavuudet haluaa seksiä hänen kanssaan. Ja se on ilmeisesti positiivinen asia. 

En ole viitsinyt mainita miten typerältä tuo kuulostaa, mutta itsetunto ja varsinkin lapsuudessa koetut jutut, sieltä kaikki ilmeisesti lähtee. 

Nojoo. Mutta jättäähän se jälkensä, kun 20 vuotta kuulee olevansa ruma. Entiset poikaystävätkin haukkuivat jatkuvasti suhteessa.

Ap

Vierailija
5/13 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ylipainoinen? Tuli vaan mieleen kun puhuit ulkomaalaisista...mun serkku oli lihava ja jäi aina seinäkukkaseksi Suomessa. Sit lähti Turkin reissulle ja kehuja satoi. Siellä moni tykkäsi lihaisammasta.

Vierailija
6/13 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keiltä olet kuullut, että olisit ruma? Onko sinua suoraan sanottu rumaksi vai huomauteltu yksittäisistä piirteistä? Voi olla ns. outoja piirteitä ilman että on mitenkään vastenmielisen näköinen.

No esimerkiksi entiset poikaystäväni ovat sanoneet mulle päin naamaa, etteivät ymmärrä miten voivat olla mun kanssa, kun olen niin ruma. Entinen kaverini sanoi myös joskus baarissa, että onneksi olen hyväluontoinen, niin voin korvata sillä mun ulkonäön puutteet. Sen lisäksi sitten entiset luokkalaiset yms ovat haukkuneet ulkonäköäni.

Ap

Vierailija
7/13 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkasmia?

Kehuksi verhoiltu vittuilu?

Vierailija
8/13 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole profeetta omalla maallaan. Kuulemma vaaleat, tavalliset, suomalaiset miehetkin ovat Japanissa tosi haluttuja.

Oon blondi vihreäsilmäinen nainen ja some täynnä miehiä espanjasta etelä-amerikkaan jotka hehkuttaa mun upeaa eksoottisuutta 😂 se aina naurattaa kun täällä olen yksi blondi muiden joukossa.

Vierailija
9/13 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko ylipainoinen? Tuli vaan mieleen kun puhuit ulkomaalaisista...mun serkku oli lihava ja jäi aina seinäkukkaseksi Suomessa. Sit lähti Turkin reissulle ja kehuja satoi. Siellä moni tykkäsi lihaisammasta.

Olen kyllä, mutta olen ennen ollut hoikka ja lihoin viimeisimmässä parisuhteessa. Nyt olen taas laihtunut, kun erottiin exän kanssa.

Ja tosiaan näitä kehuja tulee erimaalaisilta ja niin miehiltä kuin naisiltakin.

Ap

Vierailija
10/13 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinka paljon olet muokannut niitä insta-kuvia, jos niissä olet kaunis, mutta livenä ruma?

Vierailija
11/13 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarkasmia?

Kehuksi verhoiltu vittuilu?

Olen sen verran kauan pelannut heidän kanssaan, että tunnistan kyllä, kun vittuilevat.

Ap

Vierailija
12/13 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuinka paljon olet muokannut niitä insta-kuvia, jos niissä olet kaunis, mutta livenä ruma?

En käytä filttereitä, enkä ole omasta mielestäni ruma.

Ap

Vierailija
13/13 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässäpä mysteeri, et ole omasta, etkä ulkomaalaisten mielestä ruma, mutta ex-poikaystävien mielestä olet. Huono miesmaku?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi