Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsetunto menee nettideiteissä..

Vierailija
28.04.2019 |

Etsin tavallista 40+ miestä, asun keskisuuressa kaupungissa, jossa luulisi, että olisi sinkkuja miehiä, mutta 4-v olen katsellut, muutama tapailujuttu välillä, mutta nyt jo 1,5v ei mitään!
Mitä teen väärin, kun ei vaan löydy mulle sopivaa ja että minä olisin hänelle sopiva?
On minulla vaativa työ ja pari lasta ja olen naisellinen nainen, että onko ne sitten se syy että ei löydy kumppania. Jalat maassa katselen, enkä jaksa yhtään mitään tunteilla pelleilyä tms. Että perinteiset arvot kunnioittamisessa jne kyllä.. että ihmettelen miten vaikeaa se on löytää sitä oikeaa..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäisesi miehet etsivät vielä sinua nuorempia naisia. Odota 10 vuotta tai ala katselemaan viiskymppisiä ja sitä vanhempia.

Vierailija
2/7 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla tuntemillani n. nelikymppisenä vakavan suhteen aloittaneilla kumppani on löytynyt kuppilasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeinko itsetunto menee! Olet sentään päässyt jotain treffailemaankin...

Vierailija
4/7 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin lapsettomalle 40+ miehelle ei ole kovin realistinen vaihtoehto katsella 40+ naisia koska he (oletus) eivät enää kovin herkästi ole hankkimassa lasta tai lisää niitä. Se sulkee sinut ainakin minun osaltani pois. Eikä uusperhearki ole kovin innostava asia.

Vierailija
5/7 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiettä, en käy kuppiloissa, että sieltä en voi katsella kumppania. Toivoisin löytäväni ikäiseni miehen, ja että hänellä olisi lapsia, ymmärtäisi lapsiarjesta jne. Mutta niin omat kuin toisten stereotypiat tässä on mahdollista romuttaa, että voihan se kumppani olla muutakin kuin mitä olin ajatellut. Sen olen oppinut että monella on ennakkoluuloja, eikä vapaata suhtautumista ja tutustumista. Kyynisyyttä jne. Elämä onneksi voi yllättää positiivisestikin!

Ap

Vierailija
6/7 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiettä, en käy kuppiloissa, että sieltä en voi katsella kumppania. Toivoisin löytäväni ikäiseni miehen, ja että hänellä olisi lapsia, ymmärtäisi lapsiarjesta jne. Mutta niin omat kuin toisten stereotypiat tässä on mahdollista romuttaa, että voihan se kumppani olla muutakin kuin mitä olin ajatellut. Sen olen oppinut että monella on ennakkoluuloja, eikä vapaata suhtautumista ja tutustumista. Kyynisyyttä jne. Elämä onneksi voi yllättää positiivisestikin!

Ap

Noin yleisellä tasolla tuntuu aika kornilta että naiselta voi mennä itsetunto nettideiteissä. Siellähän on täysin naisten markkinat. On vapaus ja huom. mahdollisuus valita. Samaa ei voi sanoa miesten puolesta. Keskinkertaiselta mieheltä vaaditaan aika paksu nahka, jotta se  itsetunto ei kärsi jos vain 1 sadasta naisesta ylipäätään reagoi mitenkään miehen viesteihin.

Vierailija
7/7 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan se siltäkin tuntua, mutta ehkä tässä taas vapaapäivänä on ehtinyt kumppania kaivata, että täytyy nyt taas muistaa, että tokihan olen itsekin jättänyt vastaamatta ja flirtteihin en netissä reagoi mitenkään, odotan viestiä joka kertoo selkärangasta, jota ei siis itselläni ole, kun ajattelen, että miehen on tehtävä aloite.. että niin.... tinderissä 99 mätsiä, mutta ei vaan nappaa..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi