Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet siitä että Trump on varmaan USAn seuraavakin pressa?

Vierailija
27.04.2019 |

?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmalla on edes vähän toivoa kiitos Trumpin.

Päinvastoin, Pietarin pelle. Trumpin USA:n kanta ilmastonmuutokseen tuhoaa meidät kaikki.

Vierailija
22/28 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuolle persereikäkansalle ihan oikein

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateeksi käy.

Vierailija
24/28 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on erittäin hyvä uutinen. Presidentti Trump on tehnyt Amerikasta jälleen suuren!

Vierailija
25/28 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole Trumpista oikein mitään mielipidettä, puolesta tai vastaan. MUTTA se, mitä raivoa hänen uudelleen valintansa tulee herättämään vihollisissani, hykerryttää! >D

Vierailija
26/28 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voin kuin ihmetellä miten sellainen pölhökustaa on koskaan päässyt presidentiksi asti... Ja vielä toiselle kaudelle mahdollisesti. Huhhuh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/28 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on erittäin hyvä uutinen. Presidentti Trump on tehnyt Amerikasta jälleen suuren!

Yhdysvaltoja jälleen kunnioitetaan. Meksikokin alkanut estää laitonta kulkua rajan yli.

Obamalle vain salaa naureskeltiin.

Vierailija
28/28 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua henkilökohtaisesti lähinnä surettaisi tyhmyyden ja julmuuden lisääntyminen maailmassa, mistä hänen kaltaistensa menestyminen kertoo.

Todella sääliksi kävisi ystävät USA:ssa, joiden kotimaa on tuollaisessa tilassa.

Se itsekkäistä syistä positiivinen asia Trumpissa on ollut, että moni korkeasti koulutettu kaveri on muuttanut Eurooppaan ja siksi on voitu nähdä useammin kuin ennen.