Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus luullut mokanneesi jonkin asian ihan täysin, ja sitten myöhemmin kaikki onkin mennyt just hyvin?

Vierailija
27.04.2019 |

Olisi kiva kuulla kokemuksia tällaisesta. Itellä vähän tällainen tilanne päällä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaan keksinyt uuden tavan päästä toivottuun lopputulokseen. Sitä se tuotekehittely on.

Vierailija
2/6 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo....kerran yksi poika kysyi että saako se sitoa minut sänkyyn ja naida minua miten haluaa ja niin monta kertaa kuin haluaa. Suostuin mutta sillä ehdolla että saan tehdä hänelle saman. Poika piti minua sidottuna koko yön eikä mun sitten enää tehnyt mieli yhtään kun vapauduin. Luulin et nyt tuli bänksit, mut se sit kuiteski soitti perään ja sain solmia hänet vielä monta kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo....kerran yksi poika kysyi että saako se sitoa minut sänkyyn ja naida minua miten haluaa ja niin monta kertaa kuin haluaa. Suostuin mutta sillä ehdolla että saan tehdä hänelle saman. Poika piti minua sidottuna koko yön eikä mun sitten enää tehnyt mieli yhtään kun vapauduin. Luulin et nyt tuli bänksit, mut se sit kuiteski soitti perään ja sain solmia hänet vielä monta kertaa.

Joku näkee (märkiä) päiväunia.

Vierailija
4/6 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Miesten kanssa tätä on käynyt paljon. Luulen että olen hölmöillä jutuillani mokannut koko jutun mutta sitten onkin sanottu että olen vain hurmaava juuri tällaisena höpsönä, omana itsenäni. En hirveästi mieti sanomisiani etukäteen.

Vierailija
5/6 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsykokeessa kävi näin. Olin keskittynyt omasta mielestäni liikaa nippelitietokysymyksiin ja minulle ei jäänyt riittävästi aikaa valmistella esseetehtävän vastausta, joten minun piti kirjoittaa essee ihan suoraan ja kylmiltään. Olin sitten ihan varma, että en tule saamaan opiskelupaikkaa ja suunnittelin jo tarkoin avoimen yliopiston opintoja. Ja hämmästys olikin sitten suuri kun hyväksymiskirje saapui postissa ja sen mukaan olisin päässyt sisälle jopa pelkästään pääsykokeen pisteillä. Saatoin hieman kiljua riemusta. Mutta siis olin ihan ällikällä lyöty siinä tilanteessa,  pääsykoeseurotukseni kun ei omasta mielestäni ollut niin erityisen hyvä.

Vierailija
6/6 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi