Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nopeasti teillä kasvaa hiukset?

Vierailija
27.04.2019 |

Olen jo 46- vuotias, hiukset ovat paksut ja niitä on paljon. Leikkautin hiukset olkapäille talvella ja ajattelin että eivät ne näin ” vanhana” enää pitkäksi kasva. Vielä mitä! Juurikasvusta huomaa että vuoden alusta uutta hiusta on tullut jo 6 cm, eikä latvatkaan ole katkenneet. Eli yli sentin kuukaudessa.
Onko tämä jokin geenijuttu ja kasvaako muilla mihin tahtiin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jostain syystä hidastunut kauheasti, eikä kynnetkään enää tunnu kasvavan. Hiukset on kasvaneet kolmessa kuukaudessa ehkä sentin. Olen 33, mietin johtuuko tämä stressistä vai olenko nyt tullut vanhaksi tai sairastunut. Ihokaan ei enää uudistu, haavojen ja muiden pienten ihovammojen paraneminen kestää viikkoja.

Vierailija
2/5 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset ei niinkään, mutta kynnet arghhh...saa parin päivän välein leikata. Tästä ovat sanoneet monet. Joo, ei ole irtokynsiä, en harrasta sellaisia. Luulisi, että jossain vaiheessa elämää hidastuu...vai hidastuuko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvaa liiankin nopeasti. Minäkin luulin, että vanhetessa se jotenkin hidastuisi tai hiukset ohenisi tms, mutta mitä vielä! Tuntuu, että tukka vaan paksuuntuu ja koko ajan pitäisi olla leikkaamassa. En tiedä onko hormonijuttu? Mulla kasvaa myös kynnet tosi nopeasti ja on vahvat. Vaihdevuodet ei ole vielä antaneet merkkejä itsestään. Olen 50v nainen. 

Vierailija
4/5 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaan saa katsoa että näkee kasvavan.

Vierailija
5/5 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin 4v sitten lyhyen polkan ts pottatukan, nyt hiukset ovat ristiselkään housun vyötärön tasalla. Kohtuullisen paksut ja latvat siedettävässä kunnossa, vaikka hiukset ovat lasimaiset luonnonvaaleat. Tekisi mieli leikkuuttaa reilusti lyhyemmäksi, koska näitä ei ylety enää laittamaan, ovat tiellä ja nutturalle kiskottuna on kuin kaksi päätä päällekkäin. Ikää 34v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi