Yksinäinen, monta yhteystietoa löytyy puhelimestasi?
Minulta 6 kpl: isä, veli, mummo, esimies ja kaksi työ”kaveria” joille soitan lähinnä jos olen kipeänä enkä pääse töihin.
Kommentit (18)
11.
Pikkuveli, taksi, isoveli, toinen isoveli, mummo, täti, isä, äiti, päivystyksen numero, huoltoyhtiön numero, vuokrantajan numero. :D
Mulla on miehen, appivanhempien, omien vanhempien, veljen ja serkun numerot.
Useita satoja numeroita, mutta soitan vain äidilleni yleensä.
Numerot ovat asiakkaiden tai muitten ihmisten joiden kanssa tekemisissä, mutta ystäviä ei ole.
Datasky, huoltoyhtiö, korttien sulku, taksi, 4kpl.
Oisko 20.
Noin 10 on entisiä tai nykyisiä pomoja, virallisia numeroita esim kela tai työkkäri, perhe, poikkis ja muutama "kaveri" joista yhtä näen ehkä jopa kerran kuukaudessa.
1. taxsi - kerran kuussa mt-toimistolle ja takas.
On jonkinverran pakollisia numeroita, mutta kun lasketaan ne joiden kanssa oikeasti soitan ja tekstaan, niin niitä on tasan kaksi, mies ja poika.
95. Puolet on entisiä työkavereita ja deittipalveluista tuttujen yhteystietoja, joille mulla ei ole tänä päivänä enää mitään asiaa. Lopuista iso osa on erilaisia opintoihin liittyviä yhteystietoja tai vanhojen jo unohdettujen tuttavien numeroita. Käytännössä vain noin viiden henkilön kanssa olen yhteydessä edes ajoittain.
Vierailija kirjoitti:
95. Puolet on entisiä työkavereita ja deittipalveluista tuttujen yhteystietoja, joille mulla ei ole tänä päivänä enää mitään asiaa. Lopuista iso osa on erilaisia opintoihin liittyviä yhteystietoja tai vanhojen jo unohdettujen tuttavien numeroita. Käytännössä vain noin viiden henkilön kanssa olen yhteydessä edes ajoittain.
Minkä ihmeen takia säilytät numeroita joita et käytä?
Olisko pari sataa.
Mutta viimeisin vastaanotettu viesti/puhelu on vuodelta 2016.
10 löytyy. Pari sukulaista ja muut töihin tai sellaiseen liittyviä.
22.
Niistä 6 on jotain palvelunumeroita tai muita ei-henkilökohtaisia, 10 työkavereita tai sukulaisia joihin en kuitenkaan pidä yhteyttä jos ei ole pakko, loput 6 on vanhemmat, sisko ja kaksi kaukana asuvaa kaveria.
Puhelutiedoissa on tältä vuodelta kaksi merkintää, toinen äidiltä, toinen pankilta.
Eikö tosiaan muita yksinäisiä?