Ketkä julkkikset näyttävät mielestäsi ikäistään vanhemmilta?
Itse vastaan Metti Forssell. Olen oikeasti lähellä, että on nelikymppinen.
Kommentit (16)
Jenni Kokander on syntynyt 1980 ja näyttää siltä kuin olisi syntynyt 1960.
Jep, ehdottomasti Jenni Kokander! En suostunut millään uskoa kun joku sanoi hänen oikean iän. Ei ole oikeasti mua kuin 5v vanhempi, mutta uskoin hänen olevan suunnilleen äitini ikäinen, eli 25 vuotta vanhempi.....
Vappu Pimiä voisi olla 50-vuotias, Maria Veitola voisi olla 57, Sauli Niinistö 78 v. Jenni Haukio näyttää 50-v. Tädiltä.
Martina Aitolehti ja Maisa Torppa näyttävät vähintään kymmenen vuotta ikäistään vanhemmilta.
Se Luther tyyppi. Idris Elba. Olin luullut sitä kuusikymppiseksi. Uurteinen ja harmaa. Olikin 45!!
Jaajo ja Enbuske. Ei uskoisi että ovat vasta nelikymppisiä. Näyttävät 55-60 vuotiailta
Martina Aitolehti, Johanna Tukiainen, Suvi Pitkänen, Tiina Jylhä, MaisaTorppa, jne.
Yleisesti ottaen, Seiska-lehden tuulellakäyvät tyrkkyjulkkikset. Kuluneen ja väsyneen näköisiä kaikki.
Mika Pohjonen on 45, mutta luulisin vanhemmaksi, jos en tietäisi.
Moni parikymppinen nainen näyttää päälle kolmikymppisiltä, jotkut jopa nelikymppisiltä. Ensimmäisenä tulee mieleen Vikmanin sisaret
Se nainen joka pyörii Voicen takahuoneessa. Luulin 10v vanhemmaksi. Siis Tinni Wickström
Kane Tanaka, synt. 2.1.1903
Luulin 140-vuotiaaksi, mutta onkin vasta 116-vuotias.
Paljon se Tinni on iältään? Voicesta
Luullut* ei lähellä. Ap