Voileipäkakkuhimo
Iski voileipäkakkuhimo. Se tulee aina keväällä. Pitäisköhän rakennella huomenna voileipäkakku.
Kommentit (10)
Voileipäkakku on niiiiin hyvää. Nam.
Älä tee tunkkaista voileipäkakkua, tee raikkaita voileipiä.
Voileipäkakku on hyvää, ja senhän voi tehdä juuri sen kokoisena kuin haluaa eli tarvitse isoa kakkua tehdä, jos ei ole vieraita tulossa. Itse tykkään eniten ruisvuokaleipään tehdystä, jossa on täytteinä kylmäsavulohta, tuorejuustoa ja ruohosipulia.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Nam. Mä ajattelin kokeilla voileipä-kääretorttua :)
Hyi yök.. En tajua miksi joku tykkää voileipäkakusta. Viimeksi kun yritin syödä juhlissa niin meinasi yököttää. Semmonen raskas, ei yhtään raikas, tunkkainen, ylirasvainen, ylijuustoinen, mössömäinen... Mielummin vaikka joku ihana täytetty voileipä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi yök.. En tajua miksi joku tykkää voileipäkakusta. Viimeksi kun yritin syödä juhlissa niin meinasi yököttää. Semmonen raskas, ei yhtään raikas, tunkkainen, ylirasvainen, ylijuustoinen, mössömäinen... Mielummin vaikka joku ihana täytetty voileipä.
Sehän riippuu ihan siitä mitä sinne sisälle laittaa. Oon itse saanut syödäkseni ihania ja sitten ihan kamalia myös. Mun väsäämät voileipäkakut on aika raikkaita eikä kovin rasvaisia :)
Vierailija kirjoitti:
Vihapuhe! Emme siedä voileipäkakkujen herjaamista!
Pitäisi.