Höh, vain rikkailla on varaa mielenterveyshoitoon
Minulla on borderline persoonallisuushäiriö eli persoonallisuuteni on kehittynyt niin kieroon että elämäni on pilalla eikä kukaan sille mitään mahda, lääkärit ja terapeutit ovat lopettaneet hoitoyritykset jo ajat sitten. Mutta luin että tietyt lääkkeet aiheuttavat alzheimerin tautia. Mm tietyt masennuslääkkeet, virtsarakkolääkkeet ja antihistamiinit. Ja luin että alzheimerin tauti usein muuttaa ihmisen persoonallisuutta. Normaaleilla ihmisillä alzheimerin taudin aiheuttamat muutokset persoonallisuuteen ovat ikäviä, mutta minullehan ne olisivat oikein tervetulleita! Jos persoonallisuus on jo aivan täysin kiero niin muutokset siihen eivät tilannetta pahenna, on jopa mahdollista että ne tilannetta parantaisivat, ne ovat ainoa toivoni paremmasta elämästä! Joten menin täällä Suomessa lääkärille ja pyysin noita lääkkeitä jotta saisin alzheimerin taudin jotta persoonallisuuteni ehkä muuttuisi jotta kärsimykseni hieman vähenisi. Lääkäri kieltäytyi.
Jotta saisin tarvitsemani lääkkeet, minun pitäisi matkustaa jonnekin ulkomaille, todennäköisesti Euroopan ulkopuolelle, missä lääkärit ovat niin korruptoituneita että määräävät ihan mitä vain lääkkeitä mitä pyydän. Minun pitäisi ostaa lääkkeitä roppakaupalla ja käyttää niitä vuosikausia kunnes saan alzheimerin taudin. Minulla ei ole tuohon varaa. Vain rikkailla ihmisillä on tuohon varaa.
Vain rikkailla on varaa mielenterveyshoitoon. Typerää.
Kommentit (11)
ja sä reppana luulet, että ko sairaus muuttaisi sun persoonallisuuttasi parempaan suuntaan? jep jep
Ei ne rikkaat oo sen terveempiä kuin köyhät. Kaikki yhtä sairaita.
Vierailija kirjoitti:
ja sä reppana luulet, että ko sairaus muuttaisi sun persoonallisuuttasi parempaan suuntaan? jep jep
Etkö sä ole tuntenut ainuttakaan ihmistä jonka persoonallisuus ei olisi jo niin paha ettei se enää voisi pahemmaksi muuttua? Etpä ole kovin montaa ihmistä tuntenut. Hoi, meidän palstan Äitihullukristallikissa, missä olet?
Myös kova isku päähän saattaa muuttaa persoonallisuutta.
Rikastu ensin, hanki hoito sitten.
siksi työttömille on tarjottaava mielenterveyspalvelut ilmaiseksi
Vierailija kirjoitti:
siksi työttömille on tarjottaava mielenterveyspalvelut ilmaiseksi
Ite oot työtön! Mä oon rehellisesti eläkkeellä, oon ollut jo 20 vuotiaasta asti.
Millään lääkkeellä ei saa aikaan alzheimeria, tietenkään. Tietyt lääkkeet voivat lisätä riskiä, kuten myös sukurasitus ja etenkin lihavuus ja sokeritauti. Siltikään ei ole satavarmaa, voi tulla vaikka syöpä tai sydänkohtaus aiemmin.
Alheimer on kauhea sairaus, seurasin vuosikaudet läheiseni sairauden etenemistä. Älä toivo tuollaista sairautta!!
Vierailija kirjoitti:
Ei ne rikkaat oo sen terveempiä kuin köyhät. Kaikki yhtä sairaita.
Sairastuminen saa köyhtymään kenet tahansa, kun ei voi enää tienata.
hullut on melkein aina köyhiä
tämä on tilastollinen fakta
Mikä on tekosyysi että et käytä homeopatiaa?