Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä eron jälkeen

Vierailija
26.04.2019 |

Olen 28v nainen ja erosin kuukausi sitten 10v suhteesta. Eron yhteydessä eksäni muutti toiselle puolelle Suomea asumaan, ja itse jäin asumaan tuttuun pieneen kotikaupunkiini. Vaikka itse halusin erota (rakkaus muuttui kaveruudeksi) niin koen olevani todella yksinäinen.
Minulla ei ole kuin 2 ystävää ja ainoa sukulaiseni joka asuu täällä on 8v nuorempi sisareni. Molemmilla ystävilläni on 2 alle kouluikäistä lasta,ovat kiireisiä perheellisiä naisia. Tapaan molempia noin 1-2kertaa kuukaudessa nopean kahvittelun ja jutustelun tms merkeissä.

Olen eron jälkeen lopettanut sohvalla tv tuijottamisen ja alkanut lenkkeillä,käydä uimassa ja kuntosalilla. Kaipaan kuitenkin kamalasti sosiaalista elämää ja seuraa etenkin iltoihin jotka istun yksin kotona ellen sitten mene salille. Mitään uutta miestä en ole vailla mutta tuntuu kurjalta olla liki aina yksin. Ei ole kaveria elokuviin, syömään, shoppailemaan ja niin edelleen.

Mitä siaältöä elämään voisi keksiä eron jälkeen? Miesystävä oli iso osa elämääni ja hänellä oli suuri suku. Merkittävästi elämäni sosiaalinen puoli muuttui eron myötä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki miös

Vierailija
2/4 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet eronnut vasta kuukausi sitten, älä nyt vielä ruikuta yksinäisyyttäsi! Ole rauhassa ja nauti harrastuksistasi, ennen pitkää saat taatusti seuraa myös niihin. Äläkä etsi mitään parisuhdetta epätoivoisesti, siitä ei seuraa kuin seuraava ero. Mieti rauhassa mitä tämä ero sinulle opetti, mikä meni pieleen ja mitä hyvää siinä oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku aina vaikeaa. Moni kokee, että eron jälkeen seinät kaatuu päälle. Toisaalta hyvä, että ex muutti toiselle paikkakunnalle. Pahinta on nähdä exän uusi onni. Kokemusta on. Itsekin lähdin suhteesta aikoinaan samasta syystä. Nyt toisessa suhteessa 20 vuotta olleena voin kertoa, että ruoho ei ole sen vihreämpää aidan toisella puolellla. Lähdin nuorena suhteesta liian heppoisista syistä. En todellakaann enää halua exääni takaisin, mutta olisi pitänyt antaa sille suhteelle mahdollisuus. Miehet löytävät uuden kumppanin helposti.

Vierailija
4/4 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala juomaan niin yksinäisyys ei tunnu niin pahalta.

Samalla tutustut uusin ihmisiin, esim. Alkon ja lähimarketin kassa.

4 viikon kesäloma menee nopeasti kun vetää 3 viikkoa keittoa ja viikoksi katkolle.