Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jouduin sairaalan päivystykseen ja minua hoiti nuori naislääkäri

Vierailija
26.04.2019 |

Hän näytti tosi paljon Essi Helleniltä, oli vain paljon pienempi, ehkä 160 cm. Vehnänvaaleat hiukset ranskalaisella letillä, ihanat hymykuopat ja niin nuori olemus. En voinut olla ajattelematta, miten viisas ja fiksu hän on, selvittänyt vaativat opinnot, valvonut tenttikirjojensa ääressä iltakaudet, joskus ehkä yökaudetkin, ja nyt hän on lääkäri. Se oli vain niin vaikuttavaa, se kontrasti hänen kykyjensä ja sillä suloisen elovenatytön ulkonäön välillä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen kontrasti? Ei minusta joku yrmy setä ole koskaan ollut älykkäämmän näköinen kuin viehättävä nuori nainen. Kontrasti on vain omassa päässäsi ja kertoo sinun sovinismistasi.

Vierailija
2/8 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen sitten svinisti tai mitä vaan, 50-luvulla syntynyt vanha täti-ihminen. Oli vain niin vaikuttavaa. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrasti? Miksi elovenatytön ulkonäkö on mielestäsi jonkinlaisessa kontrastissa fiksuuteen ja ahkeruuteen?

Vierailija
4/8 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanha ja näen asiat ehkä eri tavalla. Hän tuntui niin nuorelta ollakseen lääkäri. Enempi koulutyttö. Täältä minun näkövinkkelistäni siis. AP

Vierailija
5/8 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko lääkärin etunimi Saara? Tunnen erään ja sopii hyvin kuvaukseen.

Vierailija
6/8 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valehtele. Ei lääkärit hoida, sairaanhoitajat hoitaa. Lääkäri määrää lääkkeet ja toimenpiteet.

Naurettava aloitus. Suosittelen aloittajalle ulkoilua ja kanssakäymistä oikeiden ihmisten kanssa, jottei mielikuvitustarinat kokonaan valtaa sairasta mieltä.

Vierailija
7/8 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista hänen etunimeään.

Hoitamissanakin ehkä väärä. Tuli siis luokseni, puhutteli, kertoi, mitä tehdään ja mitkä ovat jatkotoimenpiteet ym. Minusta puhutaan "hoitavasta lääkäristä" kyllä ihan yleisesti. Olen eläkeiässä, enkä sairas mieleltäni, tietääkseni ainakaan. AP

Vierailija
8/8 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh ap.