Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyytyvämtön parisuhteessa - sama ongelma sekä entisen että nykyisen miehen kanssa

Vierailija
26.04.2019 |

Minulla tulee säännöllisin väliajoin tunne, etten halua olla tässä parisuhteessa. Välillä tuntuu taas hyvältä. Sama oli edellisessä suhteessa, joka päätyikin sitten lopulta eroon.

Olisiko kellään mitään vinkkejä tähän?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinor.

Vierailija
2/12 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Luulen että kuuluu asiaan, että välillä toinen vaan ärsyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tullut prinssiä valkoisella ratsulla. Tuli mies, joka piereksii.

Vierailija
4/12 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei tullut prinssiä valkoisella ratsulla. Tuli mies, joka piereksii.

Ja vielä pahempaa, halusi seksiä.

Vierailija
5/12 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos samat ongelmat toistuu, pitää varmaan miettiä mitä voit itse tehdä eri tavalla saadaksesi asian muuttumaan. Ja jos et halua olla parisuhteessa, miksi pitäisi?

Vierailija
6/12 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rauhallisesti.Olen ollut yli 30 vuotta naimisissa ja koko ajan on aina välillä tuntunut, että pitäis lähteä lätkimään. Avioliitto ja parisuhde ylipäätään on kestävyyslaji.

Vierailija
7/12 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä aiheuttaa eniten tyytymättömyyttä? Minä ennakoin enkä edes aloita suhdetta.

Vierailija
8/12 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä suhde aviomiehen kanssa. Hän on erään Katrin aviomies.

Vierailija
9/12 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että et kykene kertomaan mitään konkreettista esimerkkiä pistää uskomaan, että olet epäkypsä naislapsi.

Vierailija
10/12 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla parisuhteessa, jossa ahdistaa? Jos yksin on parempi, kannattanee lähteä. Uskon siihenkin, että joidenkin ihmisten kanssa vain synkkaa niin hyvin, ettei mikään ahdista.

Olen sinkku ja mulla on suhde miehen kanssa. Asumme omissa asunnoissamme ja meillä on omat elämämme. Jaamme vapaa-ajasta parhaat palat eli käymme syömässä yhdessä, käymme kävelyillä ja pyöräilemässä, makoilemme sängyssä katsellen telkkaria tai löhöilemme sohvalla naputellen omia läppäreitämme.

Emme seurustele virallisesti mutta näin on menty 8 vuotta. Olen aina välillä kokeillut "oikeaa" seurustelua jonkun toisen miehen kanssa mutta ihan kammottavaahan se on ollut. Ahdistun jatkuvasta yhteydenpidosta sekä siitä, että minun pitäisi pyhittää töiden ulkopuolinen vapaa-aikani jollekin yksittäiselle ihmiselle.

Vierailija
11/12 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen jatkuessa joutuu tekemään valinnan, onko sitoutuminen ja toisen osapuolen läheisyys ja rakkaus sen arvoista, että luopuu sinkkuelämän positiivisesta jännityksestä, että nurkan takana odottaa kenties jotain parempaa. Siihen liittyy varmaan aina jonkinlainen identiteetin muutos, joka voi aiheuttaa ahdistusta. Tässäkö vika? 

Vai onko parisuhteessasi kenties jotain vikaa? Onko sitoutunut parisuhde ylipäätään asia, jota elämältä haluat? 

Vierailija
12/12 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ongelma. Ei edes itse tiedä mitä haluaa. Tuollaisen kanssa on raskasta elää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme