Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen koko ja tuleminen

Vierailija
25.04.2019 |

Olen tehnyt havainnon, että jos miehellä on keskivertoa pienempi vehje, hän myös laukeaa nopeasti yhdynnän aikana.
Jos miehellä on keskikokoinen tai isomman puoleinen, hän myös kestää kauemmin.
Yhdyttekö tähän havaintoon vai onko teillä poikkeavaa kokemusta asiasta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Ei ole mitaan korrelaatiota naiden asioiden valilla.

Liki 200 partnerin kokemuksella. 

Että semmoinen polkupyörä siellä...

Joo ajattele - olen koko aikuisikani nauttinut seksista! Laitanko osoitteen niin voit tulla kivittamaan ja polttamaan roviolla? Vai onko kyseessa kettu/pihlajanmarjat -tyyppinen skenaario kenties? :) 

Talla polkupyoralla on muuten viimeisen 17 vuoden aikana ollut tasan 2 seksikumppania. Katsos kun ruoho aidan toisella puolella ei houkuttele sen jalkeen kun siella on jo villeina sinkkuaikoina kayty tarpeeksi. 

Vierailija
22/27 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh? Luulisi että iso tulisi nopeammin, emätinhän puristaa silloin voimakkaammin kalua ja lypsää sitä tulemaan tällöin nopeammin. Pienellä taas ei puristus ja emättimen imu tunnu missään ja jos tuntuu löysälle eikä purista kalua niin ei terska saa niin voimakasta stimulaatiota jotta sympaattinen hermosto aiheuttaisi laukeamisrefleksin. Se miehen laukeaminen on autonomisen hermoston kautta tapahtuva refleksi, mutta vaikka näin onkin niin mies kykenee jossain määrin hallitsemaan laukeamistaan kyllä ajatuksen voimalla. Ajattelemalla jotain ikävää yhdynnän aikana voi laukeamista hidastaa ja samoin keskeyttämällä edes-takaisen nylkyttämisen voi tauottamalla nylkytystä pitkittää laukeamista. Samoin erektio on parasympaattisen autonomisen hermoston kautta menevä refleksi, johon mies voi vaikuttaa ajattelemalla esim. jotain kiihottavaa ja saamalla kalun näin nousemaan panokuntoon.

Niin väärää mutua. Ihan niinkuin laukeaminen olisi joku voima laji. Puristaa kullin nyrkillä siniseksi runkatessa oikein voimalla niin laukeaa heti?

Toisekseen, jos erektiossa on sanomista niin ei siihen pillun ajattele auta. Eihän mitään erektiohäiriötä olisi edes olemassa jos kullin saisi kovaksi vain naisia ajattelemalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä heleä.. Ap sun logiikka on sekasin ku seinäkello tai olet tyhmä kuin saapas

Vierailija
24/27 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole kysymys logiikasta vaan henk.koht. kokemuksistani.

Ap

Vierailija
25/27 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/27 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus itsellä kuin aloittajalla. Pienikokoiset miehet ovat myös olleet huonompia ja epävarmempia sängyssä. On ollut selvästi kyse myös suhteellisesta kokemattomuudestaan.

Enpä olisi nuorena tyttönä uskonut, miten suuria eroja miehissä ja seksikokemuksissa on :) Omankin iän, kokemuksen ja itsetunnon piikkiin myös menee jotakin.

Mutta aikuinen nainen tietää jo senkin, että paras rakastaja voi olla myös egoistinen pettäjäsika. Toisaalta niinpä voi olla se huonompikin.

Sydän minulla valitsee, ei ***** mutta jälkimmäisenkin mielipiteen osaan näin 40+ ikäisenä jo kuulla. Naisissa seksin osapuolina lienee vastaava hajonta, mikäli miehiltä kysyttäisiin.

Miehet ovat olleet kohdallani yhtä kohteliaita kuin itsekin olen ollut

heille. Onneksi, lämmin kiitos siitä :) En ole nähnyt tarpeelliseksi antaa ikinä muuta kuin positiivista palautetta. Sitähän löytää aina.

Ihastus syttyy, kun toisessa on vastassa sellainen persoona ja ominaisuuksien kombo, joka miellyttää riittävästi kaikin puolin. Silloin ajan kanssa voi käydä niin, että epätäydellinen ihminen rakastuu toiseen vastaavaan.

Mielestäni näissä ei mittanauhaa tarvita - en ole ikinä mittoja kysynyt. Näenhän minä ja tunnen... Näen ja tunnen myös sen, haluaako mies todella minua ja myös tahtooko ja viitsiikö hän auttaa tyydyttämään minunkin tarpeeni.

itsekkyys vs epäitsekkyys sekä intohimoisuuden aste.. Nämä ovat mittoja tärkeämpiä suureita. Oman orgasmin jälkeen suihkuun ja nukkumaan... Näitä minäminä-juntteja nuorempana muutaman (parisuhteen) siedin. Tänään ei onnistuisi :)

Täydellistä rakasteluahan voi hyvinkin olla, vaikkei kukaan meistä olekaan täydellinen rakastaja. Rakastelu on kaksinpeliä, joten ei ikinä tulisi puhua vain miesten koosta. Saati syyllistää.

Vierailija
27/27 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus itsellä kuin aloittajalla. Pienikokoiset miehet ovat myös olleet huonompia ja epävarmempia sängyssä. On ollut selvästi kyse myös suhteellisesta kokemattomuudestaan.

Enpä olisi nuorena tyttönä uskonut, miten suuria eroja miehissä ja seksikokemuksissa on :) Omankin iän, kokemuksen ja itsetunnon piikkiin myös menee jotakin.

Mutta aikuinen nainen tietää jo senkin, että paras rakastaja voi olla myös egoistinen pettäjäsika. Toisaalta niinpä voi olla se huonompikin.

Sydän minulla valitsee, ei ***** mutta jälkimmäisenkin mielipiteen osaan näin 40+ ikäisenä jo kuulla. Naisissa seksin osapuolina lienee vastaava hajonta, mikäli miehiltä kysyttäisiin.

Miehet ovat olleet kohdallani yhtä kohteliaita kuin itsekin olen ollut

heille. Onneksi, lämmin kiitos siitä :) En ole nähnyt tarpeelliseksi antaa ikinä muuta kuin positiivista palautetta. Sitähän löytää aina.

Ihastus syttyy, kun toisessa on vastassa sellainen persoona ja ominaisuuksien kombo, joka miellyttää riittävästi kaikin puolin. Silloin ajan kanssa voi käydä niin, että epätäydellinen ihminen rakastuu toiseen vastaavaan.

Mielestäni näissä ei mittanauhaa tarvita - en ole ikinä mittoja kysynyt. Näenhän minä ja tunnen... Näen ja tunnen myös sen, haluaako mies todella minua ja myös tahtooko ja viitsiikö hän auttaa tyydyttämään minunkin tarpeeni.

itsekkyys vs epäitsekkyys sekä intohimoisuuden aste.. Nämä ovat mittoja tärkeämpiä suureita. Oman orgasmin jälkeen suihkuun ja nukkumaan... Näitä minäminä-juntteja nuorempana muutaman (parisuhteen) siedin. Tänään ei onnistuisi :)

Täydellistä rakasteluahan voi hyvinkin olla, vaikkei kukaan meistä olekaan täydellinen rakastaja. Rakastelu on kaksinpeliä, joten ei ikinä tulisi puhua vain miesten koosta. Saati syyllistää.

Hyvin kirjoitettu. Olen kyllä tullut hyvinkin tyydytetyksi, ihan kaiken kokoisten kanssa. Sekä huonosti, kokoon katsomatta. Koon puolesta en siis luokittele ja tuomitse ketään. Mutta itse tosiaan tämän havainnon hoksasin, että pienemmällä varustuksella olevat miehet tulevat nopeasti. Mutta kyllähän se kokonaisuus tietysti ratkaisee ja välillä on mukavat pienet pikaiset painitkin vain, mutta pääsääntöisesti nautin pitkästä rakastelu tuokiosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän