Kirjautumispakko pliis! Ei kestä enää äitihullua!
Kirjautumispakko pliis! Ei kestä enää äitihullua!
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukunimihullukin nostaa tänään päätään! (Vauhkoaa siitä, miksi naiset ottaa avioliitossa miehen sukunimen)
Sukunimihullu on äitihullu. Kerran tämän paljasti
Oho! Miten paljastui?
Äitihullu jankkasi taas. Sanpi että kyllä hän muistakin aiheista kirjpittaa eikä aina tunnisteta... Tämä sukunimijankkaus on yksi. Tässä purkaa siis vaa raivoonsa
Usein nämä ketjut tulee peräkkäin. Äitihullun jsnkkaus... sukunimihullu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukunimihullukin nostaa tänään päätään! (Vauhkoaa siitä, miksi naiset ottaa avioliitossa miehen sukunimen)
Mitää?? Onko muitakin hulluusidentiteettejä äitihullun takana?
N6 kirjoitti:
Tossa just puhuttiin kahdesta eri ni en tiedä, kumpi hän on :)
Äitihullun aloitukset käsittelee hänen äitiään ja kuinka äiti on pilannut hänen elämänsä. Helppo tunnistaa. mä en enää pitkiin aikoihin ole avannut hänen ketjujaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin yksi ketju oli pari viikkoa sitten (?) jossa valitti kun hänelle oli tarjottu lemmikin hoidosta 10 euroa. En tiedä, onko useampiakin ketjuja juuri lemmikin hoidosta, mutta näemmä availee tänne kyllä aloituksia muustakin kuin äidistään.
Äiti hullu valittaa aina, miten itinsä lapsena pilasi hänen elämänsä. Luulen, että hän on itse psyykkisesti sairas.
Ammatti valittajaa en tunnista enää, kun ei enää allekirjoita kirjoituksiaan sen jälkeen, kun jotkut tunnistivat hänet.
Onko "äitihullua" kukaan aidosti edes yrittänyt ymmärtää? Minusta sinun/hänen kirjoituksissaan on ihan hyviäkin pointteja, vaikka usein sinulla "äitihullu" jää jankkaus päälle. Mutta minusta on hyvä että purkaa tuskansa jonnekin kun kuitenkin suht asiallisesti pystyy kirjoittamaan. Ilmiselvästi on joitakin kovia kokemuksia ja traumoja takana. Tsempit täältä "äitihullulle"!
Onks tää se jonka Hevoshullut oli äiti myynyt 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Äiti hullu valittaa aina, miten itinsä lapsena pilasi hänen elämänsä. Luulen, että hän on itse psyykkisesti sairas.
Ammatti valittajaa en tunnista enää, kun ei enää allekirjoita kirjoituksiaan sen jälkeen, kun jotkut tunnistivat hänet.
Ammattivalis aloittaa JOKA PÄIVÄ useita keskusteluja. Yleensä hyvin lakonisia tyyliin Lapsi haluaa pelitietokoneen, Mies ei kuuntele yhtään, Tätäkö tämä on loppuelämän? Aina on kaikki huonosti. Ei ole rahaa, työtä, terveyttä. Välillä on ottamassa eroa, muuttamassa, aloittamassa uutta uraa mutta mitään ei ikinä tapahdu.
Ei kivikissa sitten missään töissä voi käydä, jos röllää muistakin aiheista :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin yksi ketju oli pari viikkoa sitten (?) jossa valitti kun hänelle oli tarjottu lemmikin hoidosta 10 euroa. En tiedä, onko useampiakin ketjuja juuri lemmikin hoidosta, mutta näemmä availee tänne kyllä aloituksia muustakin kuin äidistään.
Ei ollut mun ketju, enkä ole sukunimihullu. Mun elämässähän naisilla ei ole mitään miehillealistumisongelmia.
t.puheena oleva
Vierailija kirjoitti:
Onko "äitihullua" kukaan aidosti edes yrittänyt ymmärtää? Minusta sinun/hänen kirjoituksissaan on ihan hyviäkin pointteja, vaikka usein sinulla "äitihullu" jää jankkaus päälle. Mutta minusta on hyvä että purkaa tuskansa jonnekin kun kuitenkin suht asiallisesti pystyy kirjoittamaan. Ilmiselvästi on joitakin kovia kokemuksia ja traumoja takana. Tsempit täältä "äitihullulle"!
Kiitos!
Ihmettelen, että miksi pitää lukea, jos häiritsee. Ja vielä syyttää siitä minua? Eikö se ole just sitä, ettei oteta vastuuta omasta elämästä ja valinnoista siinä?
Vierailija kirjoitti:
Voi ihminen hyvä, on täällä tosi moni yrittänyt ymmärtää ja auttaa. Aika usein saanut auttaja vain kakkaa niskaan, koska auttaminen on "vääränlaista". Monesti vielä haukut ja naureskelut päälle.
Sitten on se yx, joka ei anna kenenkään keskustella Meghan Marklesta. Kaikki MM ketjut poistattaa. Kumma, kun modet uskoo.
Siis on sellainen, että vain kommentoi kommentoijia, ei itse keskustelun aihetta.
Mun lempijuttu äitihullulta oli vilustunut papukaija <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ihminen hyvä, on täällä tosi moni yrittänyt ymmärtää ja auttaa. Aika usein saanut auttaja vain kakkaa niskaan, koska auttaminen on "vääränlaista". Monesti vielä haukut ja naureskelut päälle.
Jep, uusinkin ketju sisältää viestejä, joilla yritetään selvästi auttaa koittamalla äitihullu käsittämään oma tilanteensa, mutta kun ei ole olemassakaan MITÄÄN asiaa, joka hänen mieltään voisi rauhoittaa ja oloaan parantaa. Ei niin mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi sen lempiaihe on, kuinka me köyhät alkkisperheiden tasottomat lapset joudutaan käymään töissä. Niinhän se käy itsekin mutta ihan kohta 😁 ropsahtaa miljoonaperintö ja sitten voi hieroa rahoja köyhän äitinsä naamaan ja seurustella vain tasoistensa kanssa eli Norjan kuninkaallisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos!
Ihmettelen, että miksi pitää lukea, jos häiritsee. Ja vielä syyttää siitä minua? Eikö se ole just sitä, ettei oteta vastuuta omasta elämästä ja valinnoista siinä?
Sä voit valita, ettet lue tätä ketjua.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Onks tää se jonka Hevoshullut oli äiti myynyt 😂😂
Lehti on tiettävästi nykyään korrektimmin Hevosmielenterveysongelmainen.
Toi on menny multa ohi.
Nyt ku miettii, niin on kyllä sama kirjoitustyyli