Ahdistuneisuushäiriö lääkkeet?
Onko tuohon mitään muita lääkkeitä kuin ssri-lääkkeet koska ei kyllä kiinnosta seksuaalisten kykyjen ja halujen katoaminen. Onko kokemuksia?
Kommentit (18)
Eipä ole oikeastaan mitään muuta kuin viina.
Minulle määrättiin Lyricaa. Googleta, tässä on hiukan hankala lyhyesti kertoa. Tsemppiä sinulle!
Vierailija kirjoitti:
On muita lääkkeitä, esim. yksi lääke poistaa ahdistuksen kaikki fyysiset oireet ja koska keho ja mieli ovat aika vahvasti yhteydessä niin ahdistuksen pitäisi samalla helpottaa. En nyt muista nimeä mutta eiköhän se tähän ketjuun ilmesty.
Tarkoittanet Propralia, beeta-salpaajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muita lääkkeitä, esim. yksi lääke poistaa ahdistuksen kaikki fyysiset oireet ja koska keho ja mieli ovat aika vahvasti yhteydessä niin ahdistuksen pitäisi samalla helpottaa. En nyt muista nimeä mutta eiköhän se tähän ketjuun ilmesty.
Juuri sitä, kiitos.
Minulla on ahdistusoireiden lisäksi keskivaikea masennus ja tähän pakettiin määrättiin viimeksi Brintellixiä joka on vienyt ahdistusoireeni lähes kokonaan pois. Söin pitkään ssri-lääkkeitä joiden kanssa elämä meni tasaisenharmaaksi ja seksivietti tosiaan piti pitkään lomaa. Brintellixin kanssa sekä päänuppi että alapää pelaavat monipuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla Proprali ei auta yhtään. Mutta ehkä se tehoaa joillekin.
Minä ahdistuneisuushäiriöinen kerron ikävän tosiasian se ahdistuneisuus ei poistu koskaan. Kävin psykologit, psykiatrit, kognitiiviset terapiat ym.
Rahaa meni niihin ja paljon.
Rauhoittava kolmiolääke auttaa ja helpottaa oloa että pystyy esim. Käymään kaupassa.
Anksilon on hyvä, vaikkakin aika kallis lääke.
Venlafaksiini toimii mulla.eikä halut ole hävinneet minnekkään.
Essitalopraami helpotti minunkin oloa. Mulle ei luojan kiitos ole tullut haittavaikutuksia.
Mä olen kanssa tulossa tulokseen ettei ahdistukseen auta mikään. Kaikki kokeiltu. Pahimpiin kohtauksiin diapam ja propal. Ens kerralla meen päivystykseen istuun kun ahdistaa. Vituttaa tää halvaantuminen.
Liikunta, terapia, lääkkeet, aivojen stimulointi testattu.
Vierailija kirjoitti:
Minä ahdistuneisuushäiriöinen kerron ikävän tosiasian se ahdistuneisuus ei poistu koskaan. Kävin psykologit, psykiatrit, kognitiiviset terapiat ym.
Rauhoittava kolmiolääke auttaa ja helpottaa oloa että pystyy esim. Käymään kaupassa.
Mitäs siellä alanuolitellaan? Kun ahdistuneisuushäiriö on niin paha, koko elämän invalidisoinut, alkanut lapsuusiässä. Jotain ja pahaa tapahtui joka on jäänyt alitajunnan muistiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhoittava kolmiolääke auttaa ja helpottaa oloa että pystyy esim. Käymään kaupassa.Mitäs siellä alanuolitellaan? Kun ahdistuneisuushäiriö on niin paha, koko elämän invalidisoinut, alkanut lapsuusiässä. Jotain ja pahaa tapahtui joka on jäänyt alitajunnan muistiin.
Ja Päivän Uhriutuja- palkinto tulis sulle *ojentaa*
Luuletko olevasi ainoa uniikki lumihiutale jolle on tapahtunut pahaa lapsena? Mitenkähän muut on selvinneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhoittava kolmiolääke auttaa ja helpottaa oloa että pystyy esim. Käymään kaupassa.Mitäs siellä alanuolitellaan? Kun ahdistuneisuushäiriö on niin paha, koko elämän invalidisoinut, alkanut lapsuusiässä. Jotain ja pahaa tapahtui joka on jäänyt alitajunnan muistiin.
Minulla tasoittaa Anksilon oloja ihan hyvin. Pahimpiin tappoahdistuskausiin kylkeen Ketipinoria 100mg tai vähän enemmän, niin ei vajoa sinne ahdistuspyörteisiin niin syvälle. Parhain apu on ollut terapiasta ja ryhmäterapiasta, mutta ahdistus sinänsä ei katoa koskaan mihinkään. Nyt kuitenkin selviän sen kanssa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla tasoittaa Anksilon oloja ihan hyvin. Pahimpiin tappoahdistuskausiin kylkeen Ketipinoria 100mg tai vähän enemmän, niin ei vajoa sinne ahdistuspyörteisiin niin syvälle. Parhain apu on ollut terapiasta ja ryhmäterapiasta, mutta ahdistus sinänsä ei katoa koskaan mihinkään. Nyt kuitenkin selviän sen kanssa paremmin.
Olen siis eri kuin tuo kenelle vastasit. Lisäisin tähän vielä, että rauhoittavista en saa apua pahimmassa ahdistuksessa. Eivät vaikuta tarpeeksi.