Te jotka olette hakeneet Zalandon paketin sinisestä pakettipisteautomaatista, onnistuuko palautus samaan automaattiin?
Nettisivustoilta ei saa mitään selkeää tietoa asiasta, ja tilasin ensimmäistä kertaa toimituksen kyseiseen automaattiin.
Kiinnostaisi siis tietää onnistuuko se palautus automaatin kautta, mikäli minulla olisi tarve palauttaa jokin tilaamistani tuotteista jos koko väärä tms.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nosto.
Olen palauttamassa pakettia lähimmän automaatin kautta. Palautuskortissa on kolme viivakoodisarjaa, mutta mikä niistä tulisi skannata automaatilla?
Sama ongelma. Zalandon palautustarrassa on kolme eri viivakoodia. Mikä niistä pitää käyttää siinä automaatin viivakoodinlukijassa, kun palauttaa?
No niin, päivitystä. Palauttaminen PostNordin pakettiautomaatin kautta onnistui, mutta en edelleenkään tiedä, mikä niistä kolmesta oli se viivakoodi, jota vaadittiin. Heilutin vain palautustarraa ympäriinsä punaisen viivakoodinlukijan edessä n. 10 cm etäisyydellä, ja sitten yhtäkkiä kuului piippaus, ja pääsin valitsemaan lokeron kokoa jne.
Mutta siis joo: onnistui.
- sama
Kiitos AV! On tämä kyllä, ettei Zalando (eikä Postnordin nettisivu) voi antaa selkeitä ohjeita palautukseen, vaan ne pitää kaivaa jostain av-palstalta...
Palautin itse pari kuukautta sitten pakettiautomaattiin ja luulin että kaikki meni hyvin, mutta palautusta ei tullut zalandolle. Kuittia ei tosiaan ollut, mutta minun ei tarvinnut maksaa tuotteita kun allekirjoitin jotain papereita missä lupasin että olin oikeasti tehnyt palautuksen. Palautus sujui kyllä ilman isompia ongelmia, mutta stressasi kyllä. Varsinkin kun olin ottanut laskulla ja muistutusviestejä tuli useampi
Eli näköjään kannattaa palauttaa asiakaspalveluun? Miten siitä automaatista ei saa kuittia :/
"kuitin" palautuksesta saa sovellukseen. Ladatkaa se postnord sovellus niin sinne tallentuu kaikki lähtevät ja tulossa olevat paketit. Pystyy helposti seuraamaan missä paketti kulkee. Palautin tänään paketin automaattiin,. Kone luki niistä paksuista viivakoodeista jommankumman ja paketti näkyi sovelluksessa ja on jo lähtenyt liikkeelle. Hyvin helppoa. Mieluummin käytän automaattia kuin jonotan jossain r-kioskilla.
Kokeile niitä kaikkia?