Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette hakeneet Zalandon paketin sinisestä pakettipisteautomaatista, onnistuuko palautus samaan automaattiin?

Vierailija
25.04.2019 |

Nettisivustoilta ei saa mitään selkeää tietoa asiasta, ja tilasin ensimmäistä kertaa toimituksen kyseiseen automaattiin.

Kiinnostaisi siis tietää onnistuuko se palautus automaatin kautta, mikäli minulla olisi tarve palauttaa jokin tilaamistani tuotteista jos koko väärä tms.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/26 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko PostNordin sinisiä laatikoita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko PostNordin sinisiä laatikoita?

Meinaan et mun lähikaupassa noita sinisiä on ja olen palauttanut Zalandonkin tuotteita sinne takaisin.

4/26 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu, itsekin yritin. Lähi Alepan kautta palautus.

Vierailija
5/26 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä28010 kirjoitti:

Ei onnistu, itsekin yritin. Lähi Alepan kautta palautus.

Täältä pohjosemmasta on matkaa lähimpäään Alepaan.

Vierailija
6/26 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, pystyykö siitä Mypack & Matkahuolto & Postnord automaatin ruudulta valitsemaan palautuksen sen aiemman noudon sijasta, ja sitten sama koodi ruutuun minkä sai kuin haki paketin, luukku auki ja paketti sinne. Kuitti palautuksesta tulee laitteesta, todisteeksi?

Kuten postin pakettiautomaateissa? Vai onko jokin muu käytäntö että palautuskoodi laitteeseen pitää tilata jostain?

Vierailija
7/26 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli, pystyykö siitä Mypack & Matkahuolto & Postnord automaatin ruudulta valitsemaan palautuksen sen aiemman noudon sijasta, ja sitten sama koodi ruutuun minkä sai kuin haki paketin, luukku auki ja paketti sinne. Kuitti palautuksesta tulee laitteesta, todisteeksi?

Kuten postin pakettiautomaateissa? Vai onko jokin muu käytäntö että palautuskoodi laitteeseen pitää tilata jostain?

Ei onnistu. Palauta lähimpään PostNord-toimipaikkaan.  Voi olla samassa kaupassa kuin laitekin.

Vierailija
8/26 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, itsehän toivon, että mun palautus on viime viikolla lähtenyt juurikin PostNordin pakettiautomaatista Zalandolle. Siinä näytössä on vain valittavana "lähetys" tai "nouto", valitsin lähetyksen ja luin automaatin viivakoodinlukijalla paketin osoitekortissa olleen viivakoodin. Luukku aukesi (sai valita luukun koon, xs, s, m jne.)  ja lykkäsin paketin sisään. Koko automaatissa ei kyllä ollut mitään "ota kuitti palautuksestasi" -vaihtoehtoa eikä mielestäni mitään kuittipaperiaukkoakaan.

Tosi huonosti oli mitään ohjeita Zalandolla tai muuallakaan siitä, miten palautus tehdään pakettiautomaatin kanssa. Zalandon sivuilla luki tosin, että "muista ottaa kuitti palautuksestasi!" No, en saanut kuittia, kun koko automaatissa ei ole mitään kuitinottomahdollisuutta.

Mutta joo, säädin itsekin siinä, kun paikalle osui yksi tyyppi ja kysyi, että ootko tekemässä palautusta, kuulemma viivakoodinlukija lukee helposti väärän koodin paketin pakettikortista, sen takia se minullakin ensin herjasi ("lähetystunnus virheellinen") tms.

Vierailija
9/26 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako R-kiskat ja muut silti vastaan niitä palautuspaketteja, vaikkei niitä ole noudettu heiltä?

Vierailija
10/26 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkahuollon sivuilla on infoa pakettiautomaattiin palauttamisesta:

https://www.matkahuolto.fi/pakettipalvelut/nain-kaytat-pakettiautomaatt…

Vierailija
11/26 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta........ päteekö tuo vain Matkahuoltopaketeissa? Entä jos sen lähettäjä on PostNord tai MyPack?

Vierailija
12/26 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mutta........ päteekö tuo vain Matkahuoltopaketeissa? Entä jos sen lähettäjä on PostNord tai MyPack?

Toivon, että pätee myös PostNordin Mypackeissä, sillä sellaisen laitoin Zalandolle palautukseen :D Glunks...

Vierailija
13/26 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin automaattia, siinä ei ollut kuittia saatavilla (kuten Postin automaateista) eli ei sellaista tulostusaukkoa kuiteille, joten en uskaltanut palauttaa sellaiseen. Kävin viemässä läheiseen R-Kioskiin sen, josta sai palautuskuitin. Sehän on ainoa keino varmistua siitä että ei tarvitse maksaa niitä palautettuja vaatteita, kun on todiste.

Vierailija
14/26 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautukset ei vielä onnistu. T:7, postnordilainen.

Vierailija
15/26 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse palauttanut nyt kaksi kertaa samaiseen laatikkoon Zalandon paketit, mistä noutanutkin. Molemmista tullut sähköpostiin nyttemmin viestit, että perille ovat tulleet. Eli vastaus : onnistuu !

Vierailija
16/26 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse palauttanut nyt kaksi kertaa samaiseen laatikkoon Zalandon paketit, mistä noutanutkin. Molemmista tullut sähköpostiin nyttemmin viestit, että perille ovat tulleet. Eli vastaus : onnistuu !

Jos paketti menisi hukkaan, niin miten todistaisit että olet vienyt palautukseen jos sinulla ei ole siitä paperikuittia näyttää?

Vierailija
17/26 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos paketti menisi hukkaan, niin miten todistaisit että olet vienyt palautukseen jos sinulla ei ole siitä paperikuittia näyttää?

Automaatti lukee viivakoodin. Eiköhän se palautus löytyisi automaatin datasta, jos selvittelemään täytyisi lähteä?

Vierailija
18/26 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Automaatti lukee viivakoodin. Eiköhän se palautus löytyisi automaatin datasta, jos selvittelemään täytyisi lähteä?

Mietinpähän vaan että Zalandolta ehtisi tulla monta kertaa lasku siitä tuotteesta siihen mennessä kun se data on saatu kaivettua jonkun toimesta........

Vierailija
19/26 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto. 

Olen palauttamassa pakettia lähimmän automaatin kautta. Palautuskortissa on kolme viivakoodisarjaa, mutta mikä niistä tulisi skannata automaatilla? 

Vierailija
20/26 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosto. 

Olen palauttamassa pakettia lähimmän automaatin kautta. Palautuskortissa on kolme viivakoodisarjaa, mutta mikä niistä tulisi skannata automaatilla? 

Sama ongelma. Zalandon palautustarrassa on kolme eri viivakoodia. Mikä niistä pitää käyttää siinä automaatin viivakoodinlukijassa, kun palauttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän