Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelen seksiä miltei koko päivän (29v mies)

25.04.2019 |

Olen nyt ollut erossa noin 8kk ja en yksinkertaisesti kykene lopettamaan seksin ajattelua. Olen ollut seksuaalisesti todella aktiivisessa suhteessa kuuden vuoden ajan ennen tätä.

Nyt alkaa jopa häiritsemään yöunta ja mahdollisesti pian ihmissuhteitakin kun yhtäkkiä miltei kaikki naiset saavat minut ajattelemaan seksiä. Ja koska rakastan eritoten pitkiä, hitaita rakastelutuokioita, ei nopea itsetyydytys oikeastaan auta.

Ajatuksia mitä kannattaisi tai voisi tehdä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene psykologille. Tuollainen ei ole terveellistä, jos ei pysty muuta ajattelemaan.

Vierailija
2/8 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet seksiriippuvainen, tarvitset samanlaista hoitoa kuin mikä tahansa narkomaani tms.

Pääasiassa terapiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39v nainen ja ajattelen seksiä koko ajan.en ole saanut psykologilta lääkkeitä jotka auttaisi tähän.

Vierailija
4/8 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 39v nainen ja ajattelen seksiä koko ajan.en ole saanut psykologilta lääkkeitä jotka auttaisi tähän.

En ihmettele yhtään, koska psykologit eivät pysty määräämään lääkkeitä.

Vierailija
5/8 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48 vuotias mies ja ajattelen myös seksiä koko valveilla olo ajan. Ei pano ei runkku aina uusi tyydytys mielessä

6/8 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavataaneka kirjoitti:

Olen nyt ollut erossa noin 8kk ja en yksinkertaisesti kykene lopettamaan seksin ajattelua. Olen ollut seksuaalisesti todella aktiivisessa suhteessa kuuden vuoden ajan ennen tätä.

Nyt alkaa jopa häiritsemään yöunta ja mahdollisesti pian ihmissuhteitakin kun yhtäkkiä miltei kaikki naiset saavat minut ajattelemaan seksiä. Ja koska rakastan eritoten pitkiä, hitaita rakastelutuokioita, ei nopea itsetyydytys oikeastaan auta.

Jos olet pitkien seksiaktien harrastaja voisit ehkä tulla meille asumaan. Ei tarvitsisi pelkästään ajatella seksiä vaan saisit näyttää mitä osaat!

7/8 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavataaneka kirjoitti:

Jos olet pitkien seksiaktien harrastaja voisit ehkä tulla meille asumaan. Ei tarvitsisi pelkästään ajatella seksiä vaan saisit näyttää mitä osaat!

8/8 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ehkä tosiaan kannattais tehdä asialle jotain eikä vaan murehtia asioita?, on meitän muitankin kenellä vahva libido ja seksi hyvällä tavalla usein mielessä.

Ihmettelen vaan näitä psykologi ehdottajia, kuullostaa vähän kun vahvan libidon omaava olis jotenkin automaattisesti rikki ja tarvii lääkitystä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä