Ärsyttävää olla mökillä kaverin ja sen uuden miehen kanssa
Siis katsella niiden imuttamista ja lääppimistä. Ja monta kertaa päivässä tekevät sitä. Voisivat vähän miettiä...
Kommentit (17)
Joo toi on kylla epakohteliasta. Itsellakin tuore suhde (puolisen vuotta) ja totta kai ollaan toisissamme kiinni tyyliin 24-7, mutta EI jos on muita ihmisia paikalla (kavereita tai jos ollaan julkisilla paikoilla). Kevytta suukkoa ohikulkiessa tai kadestapitelya jos istutaan vierekkain, siina kaikki. Loppu saastetaan siihen, kun ollaan kahden.
No ei ole ihan normaalia. Ovat jo yli kolmekymppisiä. Eilenkin ainakin viisi tuntia touhusivat. Miten edes jaksaa..ap
Miksi ihmeessä lähdit kolmanneksi pyöräksi?
Vierailija kirjoitti:
No ei ole ihan normaalia. Ovat jo yli kolmekymppisiä. Eilenkin ainakin viisi tuntia touhusivat. Miten edes jaksaa..ap
Me jaksetaan hyvinkin ja ollaan yli kolmekymppisiä:) Etsi sinäkin itsellesi kumppani, niin ei tarvitse olla kolmantena pyöränä eikä kateellinen.
Siis mitä ne tekee monta kertaa päivässä? Ei kai niillä ole s**siä? :O
Voi luoja. Mä en jaksais hetkeäkään tuollaista. Toteaisin että mun pitää varmaan nyt lähteä kun teillä on muuta puuhaa.
Todennäköisesti se mieskin ajattelee että "lähtis toi jo, niin vois muutakin kuin pussailla"....
Niin, miksä lähdit? Itse asiassa juuri ystävättäreni kutsui minut pääsiäiseksi mökille saareen hänen ja uuden miesystävän kanssa. Ei ikäpäivänä tullut mieleen lähteä. Saareenkin vielä, ei pääsisi pois halutessaan.
Toiv opit tämän jälkeen tuntemaan ja kunnioittaamaan itsesi paremmin.
Olen samalla kyydillä. Täytyisi sunnuntaihin asti jaksaa.ap
Kun tinttaat reilut lärvät niin lakkaa haittaamasta.
Tämä ihmisten edessä lääppiminen on mielenkiintoinen juttu. Kenelle siinä esitellään intiimiä ihmisuhdetta ja miksi?
Aikuiset osaavat uudessakin parisuhteessa olla nuhjaamatta keskenään esimerkiksi samassa työpaikassa. Teinit pysyvät ihan kiltisti omilla tuoleillaan, kun vanhemmat ovat paikalla. Ei siis ole kyse siitä, että hormonit tai vellovat tunteet pakottaisivat nuoleskelemaan kumppania tai istumaan sylikkäin, vaan siitä, että jotakin halutaan esitellä muille.
Ei se kumppani suhteesta lähde, vaikka porukan sinkkukaverille tai kesäleskelle oltaisiin kohteliaita ja jätettäisiin pussailemiset kahdenkeskisiin hetkiin. Ja jos uhkaa lähteä, niin mennään hoitamaan nuolemiset muualle ja ollaan sen jälkeen taas hetki ihmisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Sano, että sinä tahdot kyytiä kans ja heti!
ällöt kaverit, miksi ne kutsui sut mukaan? olisivat olleet kahdestaan niin voisivat kulkea alasti ja kuksia kokoajan rauhassa ilman että toisten tarttee tietää.
Vierailija kirjoitti:
Maksapa itse kyytisi pois sieltä. Tai sitten ”kärsit”.
Ala runkkaamaan niitten nähden. Sivelet ensin rintojasi ja siirryt haaroväliisi. Keskityt vain itseesi, ole kun heitä ei olisikaan. Tule sitten kertomaan menikö viesti perille.
Julkilääppijät on säälittäviä, rakkautta ei ole olemassa, jos joku ulkopuolinen ei ole sitä koko ajan näkemässä.
Kaveripiirimme tapaamisiin jos sattuu tuommoinen pari, häivymme porukalla paikalta sanomatta yhtään mitään. Hauskoja ilmeitä lääppijöitten naamalla, kun porukka kerää tavaransa ja kävelee ovesta ulos/vaihtaa baaria jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me jaksetaan hyvinkin ja ollaan yli kolmekymppisiä:) Etsi sinäkin itsellesi kumppani, niin ei tarvitse olla kolmantena pyöränä eikä kateellinen.
Ai sieltä mökiltä? Eihän kiellä ole kuin kaksi muuta sorvaamassa toisiaan. Ottaako sen kaverin sitten vai sen uuden muehen jonka kanssa sitten nylkyttäö monta tuntia?
Olisihan se kohteliasta pyytää mukaan toimintaan...
Miksi olet? Kateellinen?