Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaako synnytys supistukset pikkuhiljaa esim. päivän mittaa vai voiko alkaa aivan yhdenäkin?

Vierailija
24.04.2019 |

?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kumpi vaan.

Tai sitten menee vesi.

Jos ei niistä mikään, mennään käynnistykseen.

Ellei tehty sektiota.

Vierailija
2/6 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten edellä, kaikki mahdolliset variaatiot voi käydä. Itsellä on molemmista lapsista mennyt ensin vedet. Ja sitten tunnin sisällä alkaneet kunnon supistukset. Eka syntyi vesien menosta 9 tunnin päästä ja toinen lapsi 4 tunnin päästä. Kolmatta ei tehdä, ja sen kohdalla olisi jo varmaan ollut hoppu sairaalaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi keskellä yötä yhdellä ihan järkyttävällä supistuksella. Tiesin välittömästi mistä on kyse, vaikka odotin esikoista. Ei mitään epäselvää asiassa. Koko raskaus

Hyvin nopeasti supistukset olivat alle 10 min välein ja soitin synnärille. Heitä kiinnosti lähinnä se, koska suopistukset ovat alkaneet. Kun kerroin että vajaa tunti sitten, käskettiin nukkua aamuun. Joku itsesuojeluvaisto kuitenkin pisti tilaamaan taksin ja lähtemään sairaalaan - mies oli tietty työmatkalla, laskettuun aikaan oli vielä aikaa yli kaksi viikkoa.

Vauva syntyi sairaalan ensiapuun. Jos olisin totellut, olisi tullut kotisynnytys, mahdollisesti ilman mitään apua, koska en tiedä, olisiko kukaan ottanut minua vakavasti jos olisin soittanut ja sanonut että tää vauva syntyy nyt.

Vierailija
4/6 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkoi keskellä yötä yhdellä ihan järkyttävällä supistuksella. Tiesin välittömästi mistä on kyse, vaikka odotin esikoista. Ei mitään epäselvää asiassa. Koko raskaus

Hyvin nopeasti supistukset olivat alle 10 min välein ja soitin synnärille. Heitä kiinnosti lähinnä se, koska suopistukset ovat alkaneet. Kun kerroin että vajaa tunti sitten, käskettiin nukkua aamuun. Joku itsesuojeluvaisto kuitenkin pisti tilaamaan taksin ja lähtemään sairaalaan - mies oli tietty työmatkalla, laskettuun aikaan oli vielä aikaa yli kaksi viikkoa.

Vauva syntyi sairaalan ensiapuun. Jos olisin totellut, olisi tullut kotisynnytys, mahdollisesti ilman mitään apua, koska en tiedä, olisiko kukaan ottanut minua vakavasti jos olisin soittanut ja sanonut että tää vauva syntyy nyt.

Herranenaika hui.. Onneksi lähdit ajoissa!

Mietin itse uskallanko lähteä isoäitini luokse pariksi päiväksi pitämään hänelle seuraa.. Melkein 80km sairaalaan sieltä. Nyt viikkoja 38+3

Vierailija
5/6 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallat lähteä

Vierailija
6/6 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta alkoi epäsäännölliset ja voimakkaat supistukset perjantaina. Vasta lauantai-iltana mentiin sairaalaan, kun supistuksia tuli kerran tunnissa, välillä tiheämpään, välillä parinkin tunnin tauko. Vauva syntyi sunnuntaina aamulla. Toisessa meni lapsivedet ja samantein 10min välein voimakkaita ja vauva syntyi kolmessa tunnissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi