Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälin pelkkien poikien äitejä.

Vierailija
21.05.2006 |

Sanokaa mitä sanotte, noin ajattelen sisimmässäni.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

provoissakin pitää olla sen verran ettei sillä loukkaa ketään. Ne pitää olla hauskoja. Tämä osoitti vain apn yksinkertaisuuden.

Vierailija
42/60 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

65, sun tyttö on taatusti pikkurumilus. :-) Mulla on kaunis poika, harmittaako?

Kyllästymiseen asti saa kuunnella lässytystä, että kyllä on kaunis ja iloinen pieni tyttö, en oo vastaavaa kaunokaista nähnyt -65-

ja onnea, jos olet saanut sen harvinaisuuden

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voiskohan nro 65 perustella, miksi pojat ovat rumempia kuin tytöt?

Minun 2v kummipojallani on maailman ihanimmat vaaleat enkelikihara, isot, kirkkaansiniset silmät ja valloittavan pitkät silmäripset.

T: Myös 2 kauniin tytön äiti.

Vierailija
44/60 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jokainen varmasti rakastaa juuri sitä omaa lastaan/lapsiaan oli sitten kaikki tyttöjä, poikia tai vaikka sekaisin.

Itse tunnen perheen, jossa oli 7 poikaa ja 1 tyttö. Tätä tyttöä vähän olen säälinyt. Ja hän itsekin on sanonut, että kyllä hän kovasti toivoi aina sisarta, mutta ei sitä hänelle annettu. Mutta äitejä en sääli..

Äiti jolla on lapsia, sukupuolesta viis.

Vierailija
45/60 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidon tarpeessa olevia idiootteja, joita ei edes äidiksi voisi kutsua... Säälin pelkkien tyttöjen äitejä, kun ne on niin hemmetin kateellisia poikien äideille!! Se on totuus! Miksiköhän poikien äidit i ikinä tee tälläsiä alotuksia??!! Miettikäähän sitä! Tyttöjen äidit kärsii ihmeellisestä alemmuus-kompleksista ja yrittää täällä sitä parantaa kadehtimiaan poikien äitejä haukkumalla...

Hohhoijaa...säälin teitä...hoitoon siitä ja sassiin!!!

Vierailija
46/60 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri eräs läheinen äiti menetti lapsensa, itse pelkään samaa. Jopa ajattelin että jos olisin tiennyt tämän menettämisen pelon, en olisi tehnyt lapsia, vaikka rakastanki heitä enemmän kuin elämääni. jokainen äiti varmaan tietää mitä tarkoitan.

Vierailija
47/60 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tyttöä tai poikaa olisi ollut ihan ok! mutta jos kolmas olisi ollut samaa sukupuolta niin luultavasti olisin tuntenut hetken pettymystä. Näin siis vaan luulen, ei ole kokemusta..onneksi.

Vierailija
48/60 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: äiti jolla on tyttö ja poika.

Vierailija
49/60 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme poikaa ja kenenkään sääliä emme kaipaa. Esikoisen syntymän jälkeen olin aivan hullaantunut poikaamme ja tietysti toivoin lisää poikia. Alunperin haaveilin neljästä pojasta, mutta nyt tilanne on se, että kolme riittää. En osaa ajatellakaan, että meillä olisi tyttöjä. Olen tyytyväinen, että lapset ovat samaa sukupuolta. Ihanaa katsoa, kun leikkivät yhdessä samoja leikkejä.

Vierailija
50/60 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan poikiani yli kaiken, silti mulla on aina ollut unelma myös tyttölapsesta.

Ei sillä, varmasti siihen sopeutuisin, että olisin vain poikien äiti, mutta onneksi tässä on kuitenkin vielä lisääkin lapsia suunnitteilla.

Vierailija
51/60 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeasti niin sääli, ettei ihminen osaa itseään ja omaa sukupuoltaan korkeammalle arvostaa.

No, onneksi omista lapsista voi kasvattaa vähän fiksumpia, kuin nämä toissa vuosisadalle jääneet.

Vierailija
52/60 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se on oikeasti niin sääli, ettei ihminen osaa itseään ja omaa sukupuoltaan korkeammalle arvostaa.

No, onneksi omista lapsista voi kasvattaa vähän fiksumpia, kuin nämä toissa vuosisadalle jääneet.

Vierailija
53/60 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen sulosempaa näkyä, kun isä kolmen tyttärensä kanssa jäätelöllä. Tai äiti, jonka perässä kulkee kolme tomeraa, eri kokoista miehen alkua.

Mä olen onnellinen ja tyytyväinen siihen että, saan kasvattaa molempia sukupuolia, mutta muo on aina ihastuttanut ajatus pelkästä Tyttö/poika-triosta. En lähtisi säälimään, tuskin on mitään syytä.

Vierailija
54/60 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joille on annettu nimeksi kukka tai ruusu. Ei voi muuta nauraa kun kohdalle sattuu. Toisaalata kukkahan se on seinäruusukin. Harvinaisen suloisia ja komeita poikia olen tavannut kyllä. Toivottavasti ap ei ikinä saa poikaa itse eikä lapsenlapsinakaan.

Vierailija
55/60 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkiä poikia/pelkkiä tyttöjä/molempia joten aika paha arvostella. Eiköhän kukin ole tilanteeseensa tyytyväinen.

Meillä sentään on nämä omat kullannuppumme.

Järki käteen.

Vierailija
56/60 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä marinaa ja itkun vingutusta kun siellä talossa on. Ja joka asiasta tytöt käy kielimässä. Sählätään vaatteista, hiuksista yms.

Vierailija
57/60 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette oikeasti naurettavia :D

Tein tämän aloituksen ihan huvikseni. Noin todella joskus ajattelen. Tämä ketju (96 vastausta) todisti vain sen, että olin oikeassa - poikien äidit todella tuntevat alemmuutta siitä, että eivät ole onnistuneet tytärtä saamaan ja siksi sitä pitää niin kiivaasti todistella, että pojat ovat maailman ihanimpia otuksia. Voi voi teidän kanssanne.

Ap

Vierailija
58/60 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. mulla on kaksi poikaa enempää ei tule enkä ymmärrä sitä kun epätoivoisesti yritetään jompaa kumpaa sukupuolta.

Vierailija
59/60 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla just toitepäin..

T: Tytön sekä pojan äiti

Vierailija
60/60 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun nyt olen kahden pojan äiti, en enää haluaisikaan tyttöä, vaan kolmannen pojan. Saa sääliä, jos haluaa, mutta ihan turhaa se on ainakin minun kohdallani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän