Säälin pelkkien poikien äitejä.
Sanokaa mitä sanotte, noin ajattelen sisimmässäni.
Kommentit (60)
Kun säälit " PELKKIEN" poikien äitejä!
Mä oon onnellinen ettei mun poika käytä ainakaan mekkoa! :D
Meillä yksi poika, ja olen raskaana, ja salaa toivon sen myös olevan poika!!!
Pikkumiehet on vaan niin ihania!
Tämä ketju on täydellinen osoitus oman elämän puuttumisesta.
Minä toivoin tyttöä ja onneksi sen sain. En haluaisi poikaa. Mutta ei se oo multa pois jos joku muu toivoi poikaa.
Poikani ovat ihania, ja jos minulla olisi vain poikia, niin voisin olla onnellinen, tyttöjäkin siis on. Pojat ovat ihania LAPSIA, joiden kanssa voi tehdä kaikenlaista ja oppia uutta. Voisin jatkaa tätä juttua vaikka miten pitkään, mutta eihän se saisi ketään muuttamaan mieltään.
Lapset ovat lahja. Jos he sattuvat olemaan yhtä sukupuolta, niin mitä siitä.
säälin niitä jotka säälivät muita, siksi ku ne ovat säälittäviä, kun säälivät muita siitä, että joku on säälitävä, koska säälii toista, joka säälii niitä IHMISIÄ JOILLA ON JOTAIN MITÄ ITSELLÄ _EI_ OLE!
Molempia on, mutten ymmärrä aloitusta alkuunkaan.
" Ai. Minusta on taas IHANAA olla sekä tytön että pojan äiti!"
Jaa. Minun kommenttini oli kyllä tarkoitettu laimentamaan tätä " säälin kaikkia pelkkien poikien tai tyttöjen äitejä" . Mitäs väliä sillä on, onko lapset vain yhtä sukupuolta vai onko perheessä molempia? Halusitte ymmärtää väärin, eikö totta?
-13-
Ap ei edes tahdo mitään suurperhettä :D Siinä toinen säälin aihe.
Ei noin saa sanoa. Ei tällä palstalla saa retostella sillä, että on sekä tyttöjä että poikia. Joku vielä pahoittaa mielensä.
Vierailija:
Halusitte ymmärtää väärin, eikö totta?-13-
Sinä et ymmärrä sarkastista/ironista sävyä tekstissä! :D
Huomasitko ne *vink, vink* merkit siellä mun tekstissä!?
-14-
Sillä raukalla on jäänyt se hartaasti toivomansa POIKA saamatta ja täällä nyt märehtii pettymystään pelkän tytön äitinä. Yritetään ymmärtää.
Vierailija:
Sinä et ymmärrä sarkastista/ironista sävyä tekstissä! :D
Huomasitko ne *vink, vink* merkit siellä mun tekstissä!?-14-
voi olla siis miespelosta?
Taikka siitä, että lapsuus on jäänyt kesken eli kaikki nukella leikkimiset, röyhelömekot, rusetit ja barbileikit, tyttöjen kanssa niitä voi vielä toteuttaa, sisimmissään.
Ja kyllä, meillä on molempia, ei siis mitään kateellisten puhetta
Vierailija:
Ajattele ihan rauhassa. Minä rakastan pientä poikaani enkä vaihtaisi häntä milloinkaan ikävään tyttölapseen.
Toivottavasti et tosiaan saa omaa tytärtä, et ole sen arvoinen. Sen sijaan toivon, että saat aikanaan todella veemäisen miniän! Hahhhaa.
Revi siitä.