Lue keskustelun säännöt.
Mikäköhän 4v lapsella tuli..
21.05.2006 |
kylkeen semmosia punaisia pikku paukamia? oli 4-5 rivissä muutaman sentin päästä toisistaan. Vähän ihmetyttää mutta pitääpä kattoa miltä ne näyttää aamulla.
Kommentit (2)
Mistä tiiän onko ne jotain punkkeja?
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
niitä tulee yleensä useempi samaan paikkaan ja yleensä vaatteiten alle. Mulla ainakin kutiaa hirveesti.