Gyne ei löytänyt ehkäisykapselia käsivarrestani, joudun röngenkuvaukseen ja pahimmassa tapauksessa kirurgin operoitavaksi
Hermostuttaa . Miten se kapseli voi noin kadota?
Kommentit (6)
Miksi se pitää poistaa? Vai pelkäättekö että minne se on vaeltanut?
Mulla on loppunut tehot vuosia sitten, mutta en näe mitään syytä käydä leikkauttamassa niitä pois. Olkoot tuossa käsivarressa vaikka hautaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on loppunut tehot vuosia sitten, mutta en näe mitään syytä käydä leikkauttamassa niitä pois. Olkoot tuossa käsivarressa vaikka hautaan asti.
Se pitäisi vaihtaa uuteen, ehkäisytehoa ei enää ole.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on vierasesine kehossa, joka voi tulehtua pahastikkin. Lisäksi vikka se varsinainen teho olisikin loppunut niin siellä on niitä hormonijöömiä, jotka voivat jossain vaiheessa aiheuttaa oireita.
En antaisi asentaa tuollaista kehooni jonkun ehkäisyn vuoksi. Ihan hullua. Mitä ihmisten päässä liikkuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on vierasesine kehossa, joka voi tulehtua pahastikkin. Lisäksi vikka se varsinainen teho olisikin loppunut niin siellä on niitä hormonijöömiä, jotka voivat jossain vaiheessa aiheuttaa oireita.
No eikö se ole sitä alusta asti, sama riski se kai on ”tehot päällä” kuin ”tehot poissa”? Mitä oireita ne hormonijäämät voi aiheuttaa sen enempää kuin aiemminkaan, siis silloin kun kapseli oli täyttä hormonia?
Milloin viimeksi tunsit sen sormilla siinä käsivarressa? Johonkin se on lähtenyt vaeltamaan.