On suomalaisten TÄYSIN OMAA SYYTÄ, että Stockmannilla ja Redillä ei mene hyvin: EI KÄYTETÄ RAHAA, EI OSTETA MITÄÄN. Tämä on oikeasti käsittämätön HÄPEÄ!
Ei ole kyse siitä, etteikö rahaa olisi. On kyse siitä, että sitä ei käytetä. Ei kuluteta. Sen sijaan maksetaan hölmönlailla ylisuuria asuntolainoja ja asumiseen liittyviä kuluja. Samaan aikaan Wienissä pystytään tarjoamaan keskustassa vuokra-asumsta 5 €/m2 hinnalla (HS:n juttu). HÄVETKÄÄ SUOMALAISET! Lopettakaa asunto-orjuus ja laittakaa RAHA KIERTÄMÄÄN. On TÄYSIN teidän syytänne, että Stockmannilla ja kauppakeskus Redillä menee huonosti.
KATSOKAA PEILIIN!
Kommentit (57)
Mie säästin rahani autoon, ei oo varaa käydä redilöisis tai muis setelinluikauksis. Auton kyl ostin Suamen ulkopuolelta voi ristus notta hävettää.
No onneksi en sentäs piilota varoja veroparatiiseihin tai piilota omistuksia vakuutuskuoriin voe että siinä tapauksessa hävettäs.
Ap, kuinka usein itse käyt Stockalla ja Redissä??
AP on se sama eilisen kotimaanmatkustus jutun tekijä?? :D
Kirjoitustyyli otsikossa identtinen. Sama kaveri!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi yrjö, maailmahan hukkuu jo paskaan! Emme tarvitse puoliakaan tästä mitä jo on!!
Kuule kun Intiassa on miljardi ihmistä, voin minä hyvällä omallatunnolla ostaa uuden paristokäyttöisen mansikankannanpoistajan, kun en viime vuotista löydä. Eikä se ole turha ostos!
On todella noloa selitellä omaa kulutuskäytöstään muiden tekemisillä. Jos naapurin Reiska hakkaa lastaan, hakkaatko omaasikin, näin kärjistetysti? "Mitä se mihinkään vaikuttaa jos minä en hakkaa kun tuo hakkaa kuitenkin"? Yhtä järjetöntä.
Osta krääsää, ime bensaa, tee ihan mitä lystäät. Lapsesi kiittävät kun jäävät tätä tunkiota perkaamaan.
"Miten te olette voineet tehdä tällaisia valintoja!!"
"Mutku...mutku...oli niin kivaa ostaa halpaa kahvia ja tilailla mansikankannanpoistajia rahdilla kiinasta".
Perusta ap kauppa, josta saa kotimaista laatua edullisesti niin saat asiakkaita :)
Hyvä että saa bättre folkit vähän näpeille.
WT tilaa halpaa roskaa Kiinasta, muut ostavat vain mitä on pakko. Fiksua.
Kaikki menee mitä tulee. Enempää ei voi kuluttaa. Huonojen yritysten tuleekin kaatua, se on kehitystä.
Anteeksi mikä on Redi? Mistä olen jäänyt paitsi?
Vierailija kirjoitti:
Talous itkee.
Luonto kiittää.Häpeää en koe.
Heikosta taloudellisesta tilanteesta kärsii loppujen kuitenkin eniten, tadaa, köyhät.
Vierailija kirjoitti:
Perusta ap kauppa, josta saa kotimaista laatua edullisesti niin saat asiakkaita :)
Mihin kauppaa tarvitaan? Hain juuri roskakatoksesta käyttämättömät Aki Choklatin kengät, hinta 99 €. Kolme päivää sitten siellä oli mikrouuni.
Ei täällä kukaan mitään kauppoja tarvitse kun on vara uutta ja ehjää heittää roskikseen. Ja yli puolet lihavia.
Mullakin on First-kortti, mutta vaikeeta oli löytää mitään mielenkiintoista ostettavaa (Turun Stockalta). Ostin sit väkisin pari paitaa miehelle, et tuli alennus käytettyä. Ittelle en löytäny mitään kivaa, en ees kotiin mitään kivaa.
Näin se vain on! Nyt kaikki mukaan KOP:n kansallisantiin ja siellä saaduilla voitoilla sijoittamaan Wincapitaan!
Vierailija kirjoitti:
Jenkeissä on jo arvioitu, että seuraavan 5 vuoden aikana 33% ostoskeskuksista menee konkurssiin.
Miten lyhytnäköinen pitää olla, että yrittää rakentaa uusia ostoskeskuksia tuon tiedon ollessa tarjolla?
Tämä pitää paikkansa. Viimeiset viisi vuotta on ollut jo nähtävissä, että isojen ostoskeskusten aika on ohi. Täällä suuret tavaratalot sulkevat oviaan. Ostarit autioituvat. Muutamia mainitakseni esim: Sears, Macy's, ja JC Penney, ovat sulkeneet oviaan. Ainakin meidän lähiostarilta lähti kaksi ensimmäistä kokonaan pois, tuo jälkimmäinen suunnittelee vähittäismyyntiä pienemmäksi, putiikkimuotoiseksi. Iso tavaratalo jää tyhjäksi. Surullista, mutta totta.
- ulkosuomalainen
Vierailija kirjoitti:
Se TVoF tuomari, redrama
Itsehän ovat sitä halunneet. Ostovoimaa vaan alemmas, kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se TVoF tuomari, redrama
Mikä TVoF on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se TVoF tuomari, redrama
Mikä TVoF on?
GOOGLE ON KEKSITTY RAKAS WATSON. Oikeasti, samassa ajassa näpytät tuon sinne ja saat vastauksen.
En ole koskaan jaksanut hävetä mitään tekemisiäni. Tosin nyt vähän hävettää että törsäsin Stokkalle satasen turhuuksiin ihan vasta.
Kuule kun Intiassa on miljardi ihmistä, voin minä hyvällä omallatunnolla ostaa uuden paristokäyttöisen mansikankannanpoistajan, kun en viime vuotista löydä. Eikä se ole turha ostos!