Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei edelleenkään löydä mitään rumaa sanottavaa vanhan ihastuksensa ulkonäöstä - vituttaa

Vierailija
23.04.2019 |

Mies ihastui jo meidän seurusteltuamme hyvään kaveriini (kuulemma hänen ulkonäköönsä) eikä vieläkään pysty sanomaan mitään negatiivista tämän ulkonäöstä. On myös puhunut seksuaalisväritteisiä juttuja hänestä minulle, mm. että Soile odottaa Petriä jalat levällään ym.. Kuulemma hän halusi nolata Soilen. En kyllä ymmärrä miksi. Tämä Soilehan ei tiedä mitään mieheni ihastumisesta ja mieheni väittää ettei siis ollut/eikä ole ihastunut ko. henkilöön. Tästä jutusta on jo aikaa, mutta se nostaa päätään aina silloin tällöin. Katkaisin välit ko. Soileen aikoja sitten, mutta toisinaan hän pulpahtaa pinnalle esim. facen kautta. Juuri tänään kysyin mieheltäni, että onko Soile kaunein nainen, jonka hän on ikinä nähnyt, niin ei hän kieltänyt eikä hän sanonut, että sinä rakas vaimoni olet kaikista kaunein (en nyt kaikista ruminkaan ole).

Mua siis vituttaa, että mies ei voi sanoa, että ei se Soile nyt niin erikoinen ollut, että sinä rakkaani olet miljoona kertaa kauniimpi, ihanampi jne. Mies on muutenkin kuolannut muiden naisten perään.

Kommentoikaa ja onko samanlaisia kokemuksia muilla, jos teillä on esim. kaunis sisko tms..Miten miehenne on häneen suhtautunut?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nolo.

Vierailija
2/37 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on itsetunto-ongelmia. Taitaa olla myös kehno mies, tai en ymmärrä miksi mies puhuisi noin avoimesti suhteen ulkopuolisesta ihastuksesta, ei ole minusta kovin arvostavaa käytöstä omaa kumppania kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi ..

Vierailija
4/37 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä varten sun pitää tonkia vanhoja muistoja esiin?

Vierailija
5/37 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehdellako pitäisi?

Vierailija
6/37 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat p.skiaisia, mutta ei meidän naisten tarvitse kaikkea sietää, mitä he suoltavat meitä kohti.

Vierailija
7/37 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehdellako pitäisi?

no ap ainakin valehtelee avauksessaan.

Vierailija
8/37 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mul on itelläni ollu sellasii tyylejä jotka on oikeesti ollu suht kamalia. :DDDDDDDD ja joskus en esim treenannu enkä edes tajunnut että vaikka treenattu kroppa on jotenki seksikkäämpi ku vaikka mun läskinen kroppa vaan harrastin seksii aika avarakatseisesti ja sitä miettimättä. :DDD

ja sit mul on ollu kauniit kavereita ja siskokin... jotka niihin aikoihin taas oli sellasia "tietoisia" must tuntuu et mun exä taas just piti seksikkäänä sitä etten ollut sellanen. :D

esim yks kaveri joka aina yritti herättää miesten kiinnostusta jostain syystä, on ollu sellanen aina, ja periaatteessa ei mtn vikaa, nii ei mun mies ikin ees tyylii kattonukkaa sitä... ei se kai vaa ollu sen tyyppiä ku se oli sellanen ns. vähän kylmempi kun mä, ja jotenkin "kova". vaikka moni mies oli sillee et sil on joku unelmakroppa, nii toi mun mies ei pitäny sitä sellasena tai mielenkiintosena. :DD

enkä ees tajunnu olla mustasukkanen tai en nähny mtn syytä.

sit taas joskus se ujosteli kai vähän mun siskoa mut emmä kauheesti miettiny sillonkaa, koska mun siskol oli itellääni aina miehiä, saatettii vaikka 4:steen tehdäkkin jotain yhdessä. :DDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
9/37 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat p.skiaisia, mutta ei meidän naisten tarvitse kaikkea sietää, mitä he suoltavat meitä kohti.

No,sittenkö ap n mies ois täydellinen jos se haukkuis eksänsä ulkonäköä ? Miks se niin tekisi ? Onhan hän joskus ollut ihastuksen kohde ..

Vierailija
10/37 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tongi vanhoja paskoja esiin, vaan kun tämä Soile nostaa päätään milloin missäkin yhteydessä. Olisin ikionnellinen, jos en kuulisi hänestä ikinä enää mitään, mutta (mm. hänen siskonsa on minun hyvä ystäväni, ja hän kertoo tietenkin Soilenkin kuulumisia, samoin Facessa on yhteisiä kavereita jne. Hän ei tiedä/ole tietänyt mieheni ihastuksesta siskoonsa mitään).

T. Vittuuntunut ap

Vierailija
11/37 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mul on itelläni ollu sellasii tyylejä jotka on oikeesti ollu suht kamalia. :DDDDDDDD ja joskus en esim treenannu enkä edes tajunnut että vaikka treenattu kroppa on jotenki seksikkäämpi ku vaikka mun läskinen kroppa vaan harrastin seksii aika avarakatseisesti ja sitä miettimättä. :DDD

ja sit mul on ollu kauniit kavereita ja siskokin... jotka niihin aikoihin taas oli sellasia "tietoisia" must tuntuu et mun exä taas just piti seksikkäänä sitä etten ollut sellanen. :D

esim yks kaveri joka aina yritti herättää miesten kiinnostusta jostain syystä, on ollu sellanen aina, ja periaatteessa ei mtn vikaa, nii ei mun mies ikin ees tyylii kattonukkaa sitä... ei se kai vaa ollu sen tyyppiä ku se oli sellanen ns. vähän kylmempi kun mä, ja jotenkin "kova". vaikka moni mies oli sillee et sil on joku unelmakroppa, nii toi mun mies ei pitäny sitä sellasena tai mielenkiintosena. :DD

enkä ees tajunnu olla mustasukkanen tai en nähny mtn syytä.

sit taas joskus se ujosteli kai vähän mun siskoa mut emmä kauheesti miettiny sillonkaa, koska mun siskol oli itellääni aina miehiä, saatettii vaikka 4:steen tehdäkkin jotain yhdessä. :DDDDDDDDDDDDDDD

Täh?

Vierailija
12/37 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDD mitä täh??

Vierailija
13/37 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole diplomatian taitoja kaikilla miehillä :) mieluummin kuitenkin rehellinen kuin valehteleva, mutta diplomaattinen. Itse kysyin kerran mieheltäni, olisiko se jättänyt minut erään naisen takia, jos nainen olisi halunnut - ei osannut vastata. Eli olisi jättänyt. Oli aika loukkaavaa, mutta sellanen se vain on.

Vierailija
14/37 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat todella miellyttävältä ihmiseltä...

Vierailija
15/37 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis tää Soile ei oo ollut mieheni eksä, vaan ns. saavuttamaton (Soile seurusteli tuolloin myös) kaunis seksikäs unelma, josta saattoi vain haaveilla ja kuolata perään, ja tuoda se julki minulle. Niistä mieheni katseista ja puheista ei voinut erehtyä...ja myönsihän tämä sittemmin ihastuksensa, vaikka ensin kauan kielsi sen.

Ap

Vierailija
16/37 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tongi vanhoja paskoja esiin, vaan kun tämä Soile nostaa päätään milloin missäkin yhteydessä. Olisin ikionnellinen, jos en kuulisi hänestä ikinä enää mitään, mutta (mm. hänen siskonsa on minun hyvä ystäväni, ja hän kertoo tietenkin Soilenkin kuulumisia, samoin Facessa on yhteisiä kavereita jne. Hän ei tiedä/ole tietänyt mieheni ihastuksesta siskoonsa mitään).

T. Vittuuntunut ap

Ei se mitään päätään nostele. Sinä tartut tilaisuuteen ruoskia itseäsi ja puolisoasi. Lopeta. Vaikka sitten ystävyys siihen siskoon, jos ei muu auta.

Vierailija
17/37 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soilellako pitäisi piilottaa itsensä vain sen takia, että miehesi on ollut ihastunut häneen? Tässä ei nyt ongelmana ole Soile eikä miehesi, vaan sinun yltiöpäinen mustasukkaisuus. Et voi mitään miehesi vanhoille tunteille joten anna olla.

Vierailija
18/37 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ymmärrä, että oma mies on vuosia ihastunut hyvään kaveriisi ja tuo sen täysin julki ja olisi varmasti vieläkin, jos pitäisin yhteyttä tähän Soileen. Soilessa ei ole mitään vikaa, myönnän sen. Mieheni on ollut ( ja on varmaan vieläkin) innokas muiden naisten perään kuolaaja. Tottakai se satuttaa, kun mies tuijottaa muita. Minä en ole tuijottanut muita miehiä. Ei vain ole ollut tarvetta.

Ap

Vierailija
19/37 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö ymmärrä, että oma mies on vuosia ihastunut hyvään kaveriisi ja tuo sen täysin julki ja olisi varmasti vieläkin, jos pitäisin yhteyttä tähän Soileen. Soilessa ei ole mitään vikaa, myönnän sen. Mieheni on ollut ( ja on varmaan vieläkin) innokas muiden naisten perään kuolaaja. Tottakai se satuttaa, kun mies tuijottaa muita. Minä en ole tuijottanut muita miehiä. Ei vain ole ollut tarvetta.

Ap

Sinä et omista miestäsi, etkä voi päättää mitä hän ajattelee. Hän kuitenkin on sinulle ilmeisesti uskollinen. Jotkut nyt vaan katselee muitakin ihmisiä kuin omaa puolisoaan. Kuitenkin hän on valinnut juuri sinut.

Vierailija
20/37 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valitsi minut, jos on tarvetta tuijottaa muita? Eikö teitä muita tosiaankaan häiritse, jos miehenne kuolaa muita? En voi olla ainoa lajissani!!

T.ap