Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alavatsakipu ja terveydenhoito ei ota vakavasti

N 22
23.04.2019 |

Kenelläkään kokemusta siitä, että lääkäri/hoitaja ei ota teitä vakavasti? Entä kokemusta samankaltaisista vaivoista?

Lähetin kunnon ulina viestin terveysaseman yhteyshenkilölle viimeinkin, kun kehtasin. En ole siis ongelmiani vähätellyt, mutta epätietoisuus ja se, että vaiva ei ole poistunut kalvaa mieltä iltaisin.

Outoa alavatsakipua viime aikoina ja tiputtelua. Ei kuukautisista riippuvaa tietääkseni. Olin myös sairaslomalla pari päivää voimakkaan selkäkivun takia, paheni aina öisin merkittävästi ja kipu oli siis munuaisten ympärillä. Äidin ja isän puolella molemmilla munuaisiin tai virtsateihin liittyviä ongelmia ollut.. vähäsen hermoa kiristää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetit viestin? Mikset soittanut?

Vierailija
2/4 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kovia kipuja ja verenvuotoa ilman selvää syytä, voit mennä suoraan päivystykseen. Älä lähettele mitään viestejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittoaika ajanvaraukseen puolituntia/päivä. Yrittänyt olen kovasti, mutta ikinä ei vastata. Ehkäisyneuvolaan siis. Terveysasemalle en pääse vasta kun täytän jouluna.. Olen soittanut acutaan kerran, mutta sinne oli kuulemma turha lähteä, kun ei ollut kuumetta.

Kirosin kyllä itsekseni ja vannoin kummittelevani kaikkia jos kuolen. ’’:D’’

Vierailija
4/4 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko sinäkin sen Gambian hellän letkumiehen käsittelyssä?

MInullakin oli paikat kipeenä viikon verran sen yön jölkeen.