Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ou jee lämppäreitä.
23.04.2019 |
Grillivastuksella tehtyjä juusto metukka leipiä. Oho hoo ruogasmeja. Ihan fiilis kun saattaa syödä kaiken tämän kaljoittelun seassa. Oispa tuoksu netin kautta niin kuolaisitte.
Kommentit (2)
Mä tykkään kun on tonnikalaa, tomaattia, juustoa. Myös ylijäämäkastike on hyvää lämppäreissä, vaikka kanakastike ja vähän ananasta sekaan...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Juu, maittaa varmaan. Lämppäreitä pitäis tehdä kyllä useammin.