Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyksestä 7 vkoa, läheisyys inhottaa

Vierailija
23.04.2019 |

Onko kellään muulla ollut vastaavaa?
Synnytin kolmannen lapsemme 7 vkoa sitten. Synnytys oli helppo, kuten myös vauva-arki joka on lähtenyt käyntiin hyvin. Palauduin synnytyksestä nopeasti, jälkitarkastuksessa todettiin että kroppa on palautunut aivan ennätysnopeasti ja lantionpohjalihaksissakaan ei mitään valittamista. Imetys onnistuu, vauva on paljon rinnalla, on tyytyväinen ja kasvaa hyvin.
Mies on kiltti, huomioonottava ja kohtelias, hoitaa vauvaa paljon.

Jostain syystä kuitenkin minua inhottaa kaikki läheisyys ja kosketus. Seksiä on ollut muutamia kertoja, mutta se ei aiheuta minussa samaa hekumaa kuin ennen. Kipua tai mitään ei ole, limakalvot eivät ole kuivat, mutta mikään ei vaan enää tunnu samalta kuin aiemmin. Masennusta minulla ei ole.
Haluaisin vaan olla ja nukkua yksin, miehen kädet ihollani eivät tunnu hyvältä.
Suorastaan kavahdan kun hän suutelee niskaani tai kietoo kädet ympärilleni. Suostun seksiin miehen mieliksi, vaikka se ällöttää.

En ole koskaan ennen ollut tällainen, tähän saakka mikään ei ole vaikuttanut seksuaalisuuteeni.

Onko kellään kokemusta vastaavasta, kuinka nopeasti tilanne parani ennalleen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä luulen, että tämä johtuu hormoneista. Se on luonnon keino torjua tulehduksia, joita seksi voi aiheuttaa, keskittää äidin huomio lapseen ja ehkäistä raskautta.

Minusta sinun ei kannata suostua seksiin, kun se ällöttää. Kannattaa kertoa miehellesi, että sinua ei nyt haluta, ja se varmasti liittyy hormoneihin.

Vierailija
2/8 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on nyt lapsiluku täynnä ja mies turha. Eroa pukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoonit vaikuttaa, haluttomuus on yleinen vaiva, synnytys ja vauva ovat kuitenkin kohdallasi luonnollinen syy, jotta vauva saa kaiken tarvitsemansa hoidon ja huomion on enemmän kuin luonnollinen asia, että äidin mielessä ei ole seksi päällimmäisenä.

Liukuvoide on ehdottomasti tärkeä kun synnytyksestä on noin vähän aikaa, sillä palautuminen on vasta alussa.

Vierailija
4/8 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoonit. Ihan normaalia.

Vierailija
5/8 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoneista johtuu. Mulla tota kesti niin pitkään, kun imetin.

Vierailija
6/8 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että useimmilla on tuo sama kokemus. On hyvä ettet kuitenkaan ole täysin työntänyt puolisoasi sivuun. Itse fyysinen vaiva menee kyllä itsestään ohi, mutta toisen loukkaaminen voi jäytää suhdetta pitkään ja johtaa välien kylmenemiseen. Puolin ja toisin tarvitsette nyt ymmärrystä ja aikaa toipua. Tuo on raskas elämänvaihe.

Hormonit ovat niin ihmeellinen juttu, että joku on joskus kyseenalaistanut jopa sen, voidaanko oikeastaan puhua ihmisen vapaasta tahdosta, kun hormonit ohjailevat tunteitamme ja valintojamme niin voimakkaasti.

Vierailija
7/8 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vieläkin sama tilanne 6kk jälkeen. Tiedä sitten onko tuolla imetyksellä vaikutusta asiaan. 

Vierailija
8/8 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mieshän helpolla pääsee jos oot noin mahottoman halukas ollut tähän asti!

Mulla halut loppuu kuin seinään sillä sekunnilla kun tuun raskaaksi. Ekassa raskaudessa koitettiin sentään pari kertaa seksiä vielä ennen raskauden puoliväliä, mutta sen jälkeen ei edes koitettu.

Nyt toka raskaus menossa, eikä oo kyllä edes kokeiltu kertaakaan, kun ei mulla ole ollenkaan haluja.

Esikoisen synnytyskin meni niin ikävästi, että vaurioita tuli ja tikkejä paljon. Eli sanomattakin selvää että ei haluttanut, lisäksi imetin eli sekin varmaan vaikutti.

Imetyksen lopetin kun vauva oli 6kk, sitten vasta alkoi halut hiljalleen palaamaan. Ensimmäiset seksikokeilut olivat silti kivuliaita vaikka oltiin tosi varovaisia ja käytettiin liukkaria...

Jännä nähdä miten pahasti tämä toinen synnytys aikanaan menee. Miestä käy vähän sääliksi, jos nyt raskauden alusta asti on ilman seksiä ja siihen päälle noin puolen vuoden imetysjakso...

No, onhan hällä kaksi tervettä kättä! Ja järkyttävästä alkuraskauden väsymyksestä ja lievästä raskauspahoinvoinnistani huolimatta olen kerran jaksanut hänelle suuhoidon antaa. Ehkäpä yritän jaksaa silloin tällöin raskauden edetessä häntä miellyttää uudelleenkin, ettei raukan tarvi aivan käsiensä varassa olla.

Uskon että ne halut sieltä sitten taas hiljalleen palailevat tämänkin raskauden jälkeen, kunhan ensin lopetan sen imetyksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi