Pitänee lopettaa uutisten lukeminen, tulee aina ikävä mieli
Heräsin taas hyväntuulisena ja tarmoa täynnä, sitten vilkaisin netistä Hesarin uutisotsikot. Ja selvästi vaikutti mielialaan – kiukuttavia ja masentavia asioita, jotka vaikuttivat juuri noin.
Onko kukaan pitänyt taukoa uutisten lukemisesta? Eikö tunnu hassulta, kun ei tiedä mitä maailmassa tapahtuu?
Tuli nimittäin taas mieleen, että paremmin menisi, jos ei uutisia seuraisi.
Kommentit (7)
Siellähän on vain huonoja uutisia. Edes säätiedotusta ei tarvitsisi koska sään näkee kun katsoo ulos ikkunasta. Ei uutisia mihinkään tarvitse.
Sitten vielä kun pääsisi tämän palstan lukemisesta eroon... Varsinainen aikavaras.
Kuule,hyvin se onnistuu! Kun jäin eläkkeelle,lakkasin lukemasta uutisia. Tai luen vaan siis hyviä uutisia,en näitä pommi juttujas.
Vieläkin muistan kun olin teini ja ratkutettiin Vietnamin sodasta ym joka ikinen päivä. Ei tarvi kun klaittaa silimät kii niin näen ne helikopterit ja ampumisen jne.
Et todellakaan jää mistään paitsi. Kyllä sulle joku kertoo jos jossain jotain tarpeellista on tapahtunut.
Onko missään lähdettä, josta voisi kätevästi lukea vain Suomen uutiset, näkemättä edes otsikoita mistään maailman tapahtumista?
ei uutisille kirjoitti:
Kuule,hyvin se onnistuu! Kun jäin eläkkeelle,lakkasin lukemasta uutisia. Tai luen vaan siis hyviä uutisia,en näitä pommi juttujas.
Vieläkin muistan kun olin teini ja ratkutettiin Vietnamin sodasta ym joka ikinen päivä. Ei tarvi kun klaittaa silimät kii niin näen ne helikopterit ja ampumisen jne.
Et todellakaan jää mistään paitsi. Kyllä sulle joku kertoo jos jossain jotain tarpeellista on tapahtunut.
Tätä olen itsekin ajatellut, että mitä hyötyä siitä on, että tietää näitä asioita?
Olen ollut tosi tyytyväinen uutispimennossa.