Mitä ajattelee 25kg ylipainoinen nainen joka ehdottelee Tinderissä seksitapaamista timmille personal trainerille
Tinder kuvassa pelkät kasvot, näytti hoikalta. Sitten sain kroppakuvan. Muotoja todella oli. Vaan väärissä paikaoissa. Eikö naisilla ole mitään käsitystä että timmi mies voi valikoida parhaista.
Kommentit (26)
Jos nainen haluaa irtoseksiä ja mies on helppo, niin nainen saa seksiä vaivattomasti. Mikä tuossa nyt on niin kummallista? Voihan mies kieltäytyä.
Ennen olin juuri kiinnostunut ihan tavallisen näköisistä lihavistakin naisista ihan parisuhdemielessäkin.
Sitten mulle paljastui, että ovat myös osa näiden panomiesten rinkejä. Siihen loppui mun kiinnostus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeili kepillä keväistä jäätä? 😃 Lukeeko sulla profiilissa, että et ole kiinnostunut ylipainoisista naisista tai pelkästään seksisuhteista?
Ei tietenkään lue, mies on sika jos niin laittaa muista vaikka se Maajussi joka etsi normaalipainoista naista,
No mistä se nainen sitten olisi voinut tietää, ettei sinua kiinnosta sekstailu ylipainoisten naisten kanssa, jos et sellaista kertonut? Ja jos ei tuollaista tiedä, miksi ei voisi tehdä aloitetta? Jollet halua aloitteita ylipainoisilta naisilta, niin kerro se. Ei naiset ajatustenlukijoita kuitenkaan ole.
Muistaakseni maajussi Maunokin sai ihan kiitettävästi postia kiinnostuneilta naisilta, joten tuskin se normaalipainon toivominen kauheasti sinulle sopivia naisia karkottaa. Varsinkin kun itse kerran olet niin hyvännäköinen, että sulla on varaa valita.
Vierailija kirjoitti:
Yllättyisit kun tietäisit kuinka monet timmit miehet haluaa tuhdimpaa mammaa..
Ne videot netissä aika hotteja jossa timmi mies duunaa "lihavaa" naista ;)
Nojaa, itse olen lievästi ylipainoinen ja vientiä olisi. Nätit kasvot ja sosiaalisesti normaalilahjainen olen. Lihasta on, kurveja on oikeissa paikoissa - ja toki vähän muuallakin. Kotona timmi mies, joka pitää minusta juuri tälläisenä.
Jos nyt sinkkuuntuisin ja menisi Tinderiin, en varmaan osaisi "arvioida tasoani" sen kummemmin kuin miehen "tasoa" painon perusteella. Menen ihan tällä perus ei liian laiha -ei liian lihava ajatuksella. Väliin mahtuu monenkokoista.
Ajattelee luultavasti sekstailua. Ymmärtäkääpäs hyvät mammat eräs fakta. Jokainen mies lämpenee hyväntuuliselle itsensä hyväksyvälle kivalle naiselle joka voisi heittäytyä hiukan villimmälle vaihteelle.