Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväpalkkainen työ vaihtoon?

Boredmom
22.04.2019 |

Olen jo päälle 40 -vuotias koululaisten äiti, joka on tympääntynyt merkityksettömään toimistossa tehtävään työhön. Vakituinen paikka, työterveyshuolto ja joustava työaika ja nettopalkka 3600 e, nettona noin 2460 e. Istumatyötä ja paikat jumissa. Onko tämä vain keski-iän kriisiä kun haluaisin jotain muuta. Jotain merkytyksellistä. Olen miettinyt opiskella sairaanhoitajaksi tai psykologiksi mutta olenko hullu, palkka tippuisi huimasti ja sairaanhoitajan työ ei jousta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono palkkahan toi on. Hyvä palkka netto 3500e/k

Vierailija
2/6 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät kyykkyyn joiden palkka alle 100000e vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en lähtis vaan yrittäisin etsiä iloa muualta kun työstä. Sairaanhoitajan työ on todella rankkaa, en sille tielle lähtisi. Sitten olisit aina töissä, joulut ja juhannukset.

Itsellä aika lailla sama tilanne, ikää 40 ja palkkataso lähes sama. Meillä on hyvät työsuhde-edut, hyvät tulospalkkaukset, puhelinetu ja etätyömahdollisuus, liukuva työaika ym. Työ itsessään on täysin merkityksetöntä. En kuitenkaan halua lähteä muualle töihin, omat ongelmat on joka paikassa. Harva ihminen hirveesti nauttii työstään!

Vierailija
4/6 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on etsittävä tarkoitustaan, vaikka vapaaehtoistyöstä sitten. Parempi palkka auttanee siinä.

Vierailija
5/6 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ensin uutta harrastusta tai opiskele avoimessa yliopistossa jonkin alan perusopinnot. Sitä yli 3000 € palkkaa helposta ja tylsästä työstä alkaa kaipaamaan kun tajuaa, että toisilla aloilla joutuu raatamaan enemmän ja saa vähemmän käteen. Merkityksellistä elämää voi elää työn ulkopuolellakin.

Vierailija
6/6 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan vaihtaa työnantajaa, ei ammattia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä