Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsella menee elämä hukkaan

Vierailija
22.04.2019 |

Lapsi on liikaa tietokoneilla ja laitteilla. Katsoo you tubea ja pelailee. Kylä hän välillä menee uloskin pyöräilemään, jos on laitteeton päivä, mutta laitteellisena päivänä hän on vain siellä laitteilla. Olen itsekin masentunut, niin se on johtanut tähän, oma elämäni menee hukkaan äitinä, niin ei ole mitääb väliä, vaikka en itse saa tehtyä mitään. Mutta lapsen puolesta surettaa, että elämä lähtee menemään hukkaan jo 4-vuotiaasta.
Hänen pikkusisaruksensa ei ole laitteilla jatkuvasti, eikä hänen laitteillaoloaan tarvitse siksi edes rajoittaa. Eli yksinoman vanhemmista se ei johdu.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa! Tee itsestäsi lastensuojeluilmoitus, niin saat lapsille ja itsellesi tukea.

Vierailija
2/11 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan tulevaisuudessa sellainen yksiössä verhot kiini päivästä toiseen istuva masentunut nörtti, joka kokee elämänsä menevän hukkaan ilman naista ja työtä. Lapsella on nyt jo diagnosoitu masennus. Onneksi ei vaikuta nykyisin kovin masentuneelta, mutta alttius sille on varmaan geeneissä asti. Toisella lapsella ei ole diagnosoituna masennusta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa! Tee itsestäsi lastensuojeluilmoitus, niin saat lapsille ja itsellesi tukea.

Perhetyö on mukana kuvioissa, tuskin tehdään lasua. Eivät he sille mitään voi, että mun elämä meni hukkaan jo ennen lapsia. Ja että toinen lapsi on tuollainen tietokonetakiainen. Mutta masentaahan se ja lisää elämän tarkoituksettomuuden tunnetta.

Ap

Vierailija
4/11 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla elämän tarkoituksettomuuden tunteen sai aikaan äiti. Hänelle ei kelvannut minussa se, mitä mä itse halusin elämältä, vaan mun piti haluta asioita, jotka hän halusi minulle. Mun omia toiveitani ja tarpeitani haukuttiin ja niistä syyllistettiin ja arvosteltiin ja uhkailtiin, että elämästäni ei tule niiden avulla mitään. Äiti kohteli minua ilkeästi ja pahasti, sen jälken elämäni on ollut täysin yhdentekevää.

Ap

Vierailija
5/11 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lastensuojeluilmoitus. Ja kerro ettet tahdo itse tehdä mitään lapsesi hyväksi koska uskot hänen olevan itsesi jatke ja näin täysin avun ulottumattomissa. Kerro, että uskot lapsesi olevan geneettisesti viallinen niin, ettei mitään ole tehtävissä etkä halua edes yrittää.

Vierailija
6/11 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
7/11 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee lastensuojeluilmoitus. Ja kerro ettet tahdo itse tehdä mitään lapsesi hyväksi koska uskot hänen olevan itsesi jatke ja näin täysin avun ulottumattomissa. Kerro, että uskot lapsesi olevan geneettisesti viallinen niin, ettei mitään ole tehtävissä etkä halua edes yrittää.

Miksen sitten näe sitä toista lasta näin?

Ap

Vierailija
8/11 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lapsi ehkä viimeaikoina alkanut tosiaan poistumaan oma-aloitteisesti tietokoneelta, mutta siitä on vielä pitkä matka pärjätä aikuisena.

Ap

Vierailija
9/11 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin surullista ajatella, millaista nykylasten elämä on, kun eivät enää leiki porukalla pihaleikkejä ja vietä päiviäön rannalla ym.

Ap

Vierailija
10/11 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkä et tarvitse kuin yhden peilin (peilaat itsesi lapsesta ja koska itse olet sairas näet lapsenkin sairaana, todellisuuden kanssa sillä mitä näet ei välttämättä ole mitään tekoa). Terapeutti voisi varmaan purkaa kanssasi enemmän aihetta.

Vierailija
11/11 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkä et tarvitse kuin yhden peilin (peilaat itsesi lapsesta ja koska itse olet sairas näet lapsenkin sairaana, todellisuuden kanssa sillä mitä näet ei välttämättä ole mitään tekoa). Terapeutti voisi varmaan purkaa kanssasi enemmän aihetta.

Ei minun tarvitse olla niin huolissani toisesta lapsesta, että hänen elämänsä menee hukkaan, koska ei jumita pimeässä huoneessa tietokoneella jne.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme