Miksi Tinderissä n 25v todella komeat miehet viestittelee minulle?
Olen plus 40v, ylipainoinen nainen. Kaukenlaiset miesmallin näköiset laittaa mitä kuuluu-viestejä. Haluaako ne rahaa vai seksiä? Seksiä voin antaa, rahaa en
Kommentit (24)
Miksi swaippaat vasuriin 25-vuotiaita komistuksia??
0/5
Vierailija kirjoitti:
0/5
Siis oikealle tai sydäntä.
Kirjoittavatko suomea vai englantia? Kysyvätkö whatsappiin tai Kikiin? Yleensä kyse feikeistä. Rahaa lähinnä koettavat saada. Nigeriassa keskipalkka on noin 200e/kk ja kun laitat jollekin jo 20-50 € on se heille valtava summa. kannattaa vähän testailla tuntevatko paikkakuntia Suomessa tai missä mennään lätkässä yms.
Ovat ihan suomalaisia eivätkä feikkejä
parimarkkinat vähän vinossa kuten tiedetään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5Siis oikealle tai sydäntä.
Ööö, koska tykkään niistä? En vaan tajua miksi ne tykkää musta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5Siis oikealle tai sydäntä.
Ööö, koska tykkään niistä? En vaan tajua miksi ne tykkää musta...
No kysy niiltä, jos niin kiinnostaa.
Tai sitten jätät turhat ihmettelyt ja nautit saamastasi huomiosta ja seksistä, jos sellaista haluat. Suhteeseen ne nuoret ei varmaan kanssasi halua, joten jos sellaista etsit niin oman ikäinen on todennäköisesti sopivampi.
Kaikkeahan miehiä kiinnostaa panna. Se on kyllä jännä juttu.
Ehkä kuvasi viestivät, että seksiä olisi ilo harrastaa ja saattaahan niillä miehillä olla tilanne ettei omanikäistä ole nyt satavarmana tarjolla, joten verkot vesille.
Kuvani eivät vihjaa seksiin, ei ole mitään herutuskuvia eikä vähäpukeista. Asialinjalla niissä olen.
Haluavat harjotella sulla kaikkea kinkyä, jota toteuttavat sitten nuoren naisen kanssa?
No mitä ajattelit tehdä niiden suhteen? Meetkö panotreffeille?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittavatko suomea vai englantia? Kysyvätkö whatsappiin tai Kikiin? Yleensä kyse feikeistä. Rahaa lähinnä koettavat saada. Nigeriassa keskipalkka on noin 200e/kk ja kun laitat jollekin jo 20-50 € on se heille valtava summa. kannattaa vähän testailla tuntevatko paikkakuntia Suomessa tai missä mennään lätkässä yms.
Minä olen lähes nelikymppinen nainen ja minullekin tuli näitä 10 vuotta nuorempia komeita ulkomaalaisia miehiä aika paljon mätseiksi. Olivat kyllä kaikki ihan Suomessa asuvia. En muista ainuttakaan tapausta, jossa olisi ollut selkeästi henkilö, jolla ei ole mitään yhteyksiä Suomeen.
Vanhemmat osaavat jo kaikkea kivaa. Eivätkä ole niin takiaisia kuin nuoret. Eikä niin pinnallisia.
Ja ovat rennompia.
Mä
Ne hal.uaa panna. Ihan sama miltä näytät, kunhan vain saa...
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat osaavat jo kaikkea kivaa. Eivätkä ole niin takiaisia kuin nuoret. Eikä niin pinnallisia.
Ja ovat rennompia.
Mä
Mä = M27 :)
Hakevat äitihahmoa, kun oma äitisuhde ollut huono?
Sinulla täytyy olla ikähaarukka laitettu tosi matalaksi, jos saat noin nuoria matcheja. Kokeile saada oman ikäisiäsi, niin ymmärrät, miten vaikeaa se on ja miksi näin on. Nuoret hakevat Tinderissä vain seksiä ja he kuvittelevat, että noin 40-vuotias nainen heidän näkökulmastaan jotenkin epätoivoisena huolisi heidät.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla täytyy olla ikähaarukka laitettu tosi matalaksi, jos saat noin nuoria matcheja. Kokeile saada oman ikäisiäsi, niin ymmärrät, miten vaikeaa se on ja miksi näin on. Nuoret hakevat Tinderissä vain seksiä ja he kuvittelevat, että noin 40-vuotias nainen heidän näkökulmastaan jotenkin epätoivoisena huolisi heidät.
Juuri näin.
Varmaan molempia...