Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko tyytymisrakkaudesta tulla oikeaa vielä joskus?

Vierailija
21.04.2019 |

Jos siis menettää oikean rakkautensa ja joutuu mielestään tyytymään kjohonkin huonompaan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ilmeisesti tuli, ainakin yli 10 vuodeksi. Nyt vähän mietityttää kyllä.

Vierailija
2/17 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, toki läheisriippuvalle riittää mikä tahansa oksa johon tarttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Vierailija
4/17 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi

Vierailija
5/17 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä tiedä vaikka tulisikin. kokeilemalla selviää. ja onkai sekin parempi kuin ilman rakkautta.

Vierailija
6/17 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaa😁mä ainaki otan sen jonka haluan.

Vierailija
7/17 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyminen ei ole rakkautta.

Vierailija
8/17 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaa😁mä ainaki otan sen jonka haluan.

Mutta alotuksessa se ei vissii ollu mahdollista enää vaan ainut vaihtoehto oli tyytyminen?

Vierailija
9/17 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Rakkaani tyytyy minuun. On kiintynyt, joo, tykkää, joo, en koe, että rakastaa niin kuin toivoisin.

Vierailija
10/17 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyminen on tyytymäisyyttä. Suhde voi olla ihan kelvollinen ja siedettävä. Perusasiat hoituu.

Mut en itse alkais. Tiedän joo rakastetaanko mua vai ei. En olis tyytyväinen riittävyyssuhteeseen jossa riittää kuhan oon.

En saa sellaisesta niin mitään. Ei jatkoon.

Vierailija
11/17 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan tyytyy niin kaipaa aina jotain toista. Exää tai jotain parempaa? Niin mulle ainakin kävi kun tyydyin suuren rakkauden jälkeen siihen, jonka sain. Monta  vuotta mennyt jo, enkä rakasta. Parempi olisi olla yksin.

Vierailija
12/17 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä tyytymisessä mitään järkeä ole, pitää vaan odottaa että seuraava rakkaus tulee. Kun on toipunut edellisestä rakkaudesta niin rakastuu uudestaan, ja jopa voimakkaammin kun on elämänkokemusta takana ja tietää mitä tosirakkaus on.

Vierailija
13/17 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ymmärränkö ksymystä. En esimerkiksi ymmärrä, mitä tarkoitat, että tyytyisit johonkin rakkauteen...  Ei rakkauteen voi pakottaa. Ku kirjoitin, että en ymmärrä mitä on sellainen rakkaus, jossa tyytyy... Kun se ei ole minusta ole  aitoa rakkautta vaan enempi teeskenttelyä. - Toien juttu on se, että luja ja vahva kiintymys toista kohtaan ei välttämättä synnyt tai tapahdu välittömästi ja heti, vaan voi ottaa aikansa. 

Vierailija
14/17 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin yhteen sellaisen "jalat lähti alta" -rakkauden kanssa. Nyt kaipaan tasaista suhdetta, jossa ei ole niin suurta vetovoimaa ja myrskyjä, eripuraa. Mä uskoisin että sellainen tasainen, kunnioittava, kaunis parisuhde voi hyvinkin onnistua jos vaan yhteiset arvot ja kunnioitus on kohdallaan.

Vierailija
15/17 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo vuosia yksin, kun en just tyydy. En ymmärrä ketään, joka tyytyy.

Vierailija
16/17 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaan tyytyy niin kaipaa aina jotain toista. Exää tai jotain parempaa? Niin mulle ainakin kävi kun tyydyin suuren rakkauden jälkeen siihen, jonka sain. Monta  vuotta mennyt jo, enkä rakasta. Parempi olisi olla yksin.

Ja luultavasti jos et olisi hosunut uuteen parisuhteeseen vaan ollut yksin olisit jo tähän mennessä rakastunut uudestaan yhtä suuresti tai jopa suuremmin kuin se ensimmäinen "suuri rakkaus" oli.

Vierailija
17/17 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä menin yhteen sellaisen "jalat lähti alta" -rakkauden kanssa. Nyt kaipaan tasaista suhdetta, jossa ei ole niin suurta vetovoimaa ja myrskyjä, eripuraa. Mä uskoisin että sellainen tasainen, kunnioittava, kaunis parisuhde voi hyvinkin onnistua jos vaan yhteiset arvot ja kunnioitus on kohdallaan.

Mä luulin löytäneeni sellaisen, mutta mies olikin seksuaalisesti haluton kokonaan. Kaipaan vanhaa:(