Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa mua tulkitsemaan mun uni!

Vierailija
21.04.2019 |

Mulla meni välit poikki parhaan ystäväni kanssa n. 15 vuotta sitten. Silloin yritin paikata välejä, vaikka edelleen olen sitä mieltä, että hän loukkaantui liian herkästi pikkujutusta.

Emme ole olleet missään yhteydessä. Välillä näemme kaupungilla ja olen yrittänyt moikata, mutta hän ei ole tuntevinaankaan.

Viime yönä näin unta, että meillä oli jotain seksuaalista (olemme molemmat heteronaisia).

Mitä tää uni tarkoittaa? Kannattaako mun yrittää ottaa häneen yhteyttä uudelleen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nähnyt välillisesti perunoita, jotka ovat hedelmällisyyden symboleita. Kevääseesi on siis luvassa paljon rakkautta sekä villiä lempeä, joista olen iloinen puolestasi!

T: selvänäkijä Sari

Vierailija
2/3 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa vain sitä, että asia vaivaa sinua.

Seksiunista pitää nauttia, jos ovat kivoja. Jos oli vaivaannuttavaa, voit vain lohduttautua toivomalla, että hän näki samaa unta.

Turha haikailla mennyttä ystävyyttä. Sitä ei voi palauttaa, ja haluaisitko edes seurustella ihmisen kanssa, joka loukkaantuu pikkujutuista. Hänelle "juttu" ilmeisesti olikin isompi kuin sinulle.

- Ehkä hän olikin oikeassa, itse vain et harkinnut sanojasi / tekoasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessa nähdyt henkilöt edustavat eri puolia omasta itsestäsi. Millaisia ominaisuuksia sinulle tulee mieleen entisestä ystävästäsi? Mitä hänestä kaipaisit omaan elämääsi?