Kannattaako miettiä, onko tämä rakkautta (mitä se on?), vai nauttia siitä mitä on?
Ja mitä se rakkaus sitten on?
Olen suhteessa, jossa itse olen rakastunut. Mies varmaan syvästi kiintynyt. Ei sano rakastavansa. Ei ole rakastunut.
Hyvä olla yhdessä, hyviä hetkiä, hellyyttä, hyvää seksiä.
Haluaisin enemmän.
Kannattaako näin keski-ikäisenä edes miettiä, onko tämä rakkautta, vai nauttia siitä, mitä on?
Mikä teidän mielestänne on rakkautta? Riittääkö teille syvä kiintymys ilman ihastumista?
Luulen, että joka suhteessa toinen rakastaa enemmän.
Kommentit (5)
Olen itsekin erittäin kiintynyt. Yhdessä hyvä olla. Mies ottaa minut huomioon ja huolehtii. Juuri söin kun tulin myöhään töistä, hän oli laittanut minulle ruuan valmiiksi
Kaipaisin intensiivistä romanttista suhdetta. Hullaantumista. Haluaisin miehen haluavan minut kokonaan, kosivan. Onko se lapsellista? Mutta eikö jokainen haluaisi kuulla "rakastan sinua"? Minä sanon niin hänelle.
Seksi on huippuhyvää ja yhdessäolo muutenkin on hyvää ja luontevaa. Tykkäämme toistemme luonteista. Mies on älykäs ja huumorintajuinen.
Pohdin paljon tätä. Olen yrittänyt ajatella, että otan hetken ja päivän kerrallaan ja nautin siitä, mitä on. Kai sitä on hullu jos tässä iässä ei ota sitä hyvää, minkä yllätyksekseen löytää.
En kysele hänen tunteistaan, en kysy, miksei sano rakastavansa tai käytä hellittelysanoja. Teot kuitenkin kertovat syvästä kiintymyksestä.
En pysty jättämään tätä asiaa rauhaan.
Kaipaan että sanoisi kulta, tai rakas.
Olenko mukava käytännön ratkaisu?
En heitä tätä hukkaan, mutta kaipaan häneltä enemmän kuin mitä saan.
Surullista.
Helvete. Menin sanomaan, että olen rakastunut häneen. Mies meni oudoksi. Kuulemma on surullinen. Myöhemmin pyysi minua lähtemään, haluaa olla yksin ja miettiä. Jos tämän takia tulee bänksit niin tämä ob typerin asia koskaan.
Itken. Tiedän, ettei hän ole rakastunut minuun, olen tiennyt pitkään. Ap
Ei kannata. Mieti itseäsi vaan. Miksi olet rakastunut mieheen, oletko onnellinen nyt. Rakastatko miestä vai kuvitelmaa, että on niin ihanaa olla rakastunut johonkin mieheen. Mitäpä jos ihan vaan lopettaisit rakastamisen ja suhtautuisit mieheen kuin tärkeään ihmiseen, jonka kanssa viihdyt ja voit olla oma itsesi. Jos se ei riitä, miksi ei.