Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ennustuksia kaivataan!

Vierailija
20.04.2019 |

Eniten askarruttaa työpaikka, tulenko pääsemään sellaiseen työhön, joka antaisi minulle jotain. Tunnen, etten kuulu nykyiseen työpaikkaani :( muutenkin olen solmussa elämäni kanssa, tuleeko missään vaiheessa muutosta vai jatkuuko tämä samanlaisena aina vaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioilla on tapana järjestyä. Ennemmin tai myöhemmin ja tavalla tai toisena.

Vierailija
2/6 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asioilla on tapana järjestyä. Ennemmin tai myöhemmin ja tavalla tai toisena.

Niin kai on. Jotenkin sellainen olo, että mikään ei ole toteutunut niin kuin silloin joskus suunnittelin. Toivottavasti tulevaisuus toisi edes jotain hyvää eteeni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut tekemään vähän henkimaailman hommia itsesi kanssa. Sitten saat asioita eteenpäin ajan kanssa.

Tämä ei ole minkään ennustajan asia, vaan sinun oma työmaasi! Kyllä se siitä, tsemppiä!

Vierailija
4/6 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustan, että muutosta ei tule ilman että itse aktiivisesti teet asioille jotain. Haet sinnikkäästi uutta työpaikkaa, yrität selvittää elämäsi solmuja. Kokeilet jotakin sen sijaan että odottaisit vain jotakin tapahtuvaksi. Jos asiat eivät selviä omin voimin, keskustelet asioista jonkun luotettavan ihmisen kanssa tai haet ammattiapua.

Vierailija
5/6 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ennustaa. Aurasi kertoo, että et juurikaan itse ole valmis tekemään ratkaisevia päätöksiä. Todennäköisesti tulet työssäsi jumittumaan samaan kuin missä olet nyt. Neuvoni on, että etsi jotain ihan uutta mahdollisuutta odottamattomasta paikasta ja tartu siihen, vaikka tuntuisi hullulta.