mitä täytteitä laitatte lämpimiin voileipiin?
Kommentit (18)
Jauhelihaa/kinkkua (revin keittokinkkua palasiksi), tomaattia, paprikaa, aurajuustoa ja emmentalraastetta. Joskus jätän tomaatin ja/tai paprikan pois, mutta nuo muut aina.
Kyllä siitä pitää löytyä jotain maustekurkkua tai suolakurkkua. Oliivikin on ihan ok. Samoin miedohko chili. Juustoa myös.
Vierailija kirjoitti:
Leivän päälliset, ei täytteet. Patongin voi täyttää, kun siinä on kaksi leipää päällekkäin, eli täyte tulee sinne väliin, mutta lämmin voileipä, siihen tulee päällinen, ei täyte. Ethän sano täytekakun päälle kermaa pursottaessasikaan että tässä minä täytän täytekakkua, vaan ne täytekakun täytteet ovat siellä kerrosten VÄLISSÄ.
Tätä autismi on.
kieleni ja puraisen oikein mojovasti onhan se oma liha ihan sitä priimaa.
Riippuu tosi paljon, yleensä teen lämpimiä voileipiä kaapista sillä hetkellä löytyvien aineksien mukaan. Yksinkertaisimmillaan oivariinia ja juustoa, lisäksi voi olla esim. tomaattia, sipulia, valkosipulia, suolakurkkua, tuoretta basilikaa, kuivattua oreganoa, ketsuppia/tomaattipyrettä, ananasta, paprikaa jne.
Ketsaa, parsakaalta, home-juustoa, kinkunkaltaista pizzavalmistetta, oreagaanoa ja Eedamia.
Vierailija kirjoitti:
Leivän päälliset, ei täytteet. Patongin voi täyttää, kun siinä on kaksi leipää päällekkäin, eli täyte tulee sinne väliin, mutta lämmin voileipä, siihen tulee päällinen, ei täyte. Ethän sano täytekakun päälle kermaa pursottaessasikaan että tässä minä täytän täytekakkua, vaan ne täytekakun täytteet ovat siellä kerrosten VÄLISSÄ.
Muuten voisin katsoa tämän avautumisesi sormien läpi mutta en pysty koska mulla pitäis olla sillon lasiset sormet.
T. Juha Watt Tolvanen
Alhaalta ylöspäin. Oivariini metwursti tomaattisiivut juusto. Päälle paprikajauhoa ja paahdettua sipulirouhetta. Joskus myös tulisia jalapenoja väliin
Valmiiden päälle vielä ketsuppia ja oreganoa
Täytteet. Hmm paistettu voileipäkakku. Vois toimia joillakin täytteillä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siitä pitää löytyä jotain maustekurkkua tai suolakurkkua. Oliivikin on ihan ok. Samoin miedohko chili. Juustoa myös.
Ruoisleipä, oivariinia, tonnikalaa ja kinkkua, tomaattisiivut, aromisuolaa ja päälle sitä juustoa mitä sattuu olemaan. Ihan parasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä autismi on.
Autismi on juuri tuota, ettei ymmärrä kahden ihan eri asian eroa, vaan kutsuu niitä samaksi.
Mitä leipää te muut autistit käytätte? Tunnun ostavan aina väärää, eikä leivät siten ole niin hyviä kuin kylässä saamani.
Hakke kirjoitti:
Mitä leipää te muut autistit käytätte? Tunnun ostavan aina väärää, eikä leivät siten ole niin hyviä kuin kylässä saamani.
Mulla on sitä leipää joka on menossa vanhaksi, joskus ihan vasiten on kuitenkin ostettu paahtoleipää tai vehnä-pehmoa tai maalaisviipaleita.
Sipaisen pintaan sinappia, sitten saunapalvia 2 siivua, ananasta ja miehelle jalopenoja, myllystä pippuria ja sitten kananmunia ja juustoraaste sekaisin ja leipien päälle. Hyppysellinen pizzamaustetta. 225° ja 9min. Oi nam!
Lämpimissä leivissä on just se hyvä että niihin voi laittaa mitä vain oman maun mukaan.
M47.