Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vailtsevatko kaikki ihmiset kumppanikseen omaa ruumiinrakennettaan vastaavan?

Vierailija
20.04.2019 |

Eikö saa esim. hieman tukevampi nainen tavoitella hoikkaa tai normaalipainoista miestä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan tietoisesti tavoitellut mitään. Olen lyhyt ja lihava, mieheni taas pitkä ja hyvä kroppanainen. En rakastanut hänen vartaloon vaan luonteeseen.. Vaikka kyllä tuota mielellään katseleekin..

Vierailija
2/21 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan tietoisesti tavoitellut mitään. Olen lyhyt ja lihava, mieheni taas pitkä ja hyvä kroppanainen. En rakastanut hänen vartaloon vaan luonteeseen.. Vaikka kyllä tuota mielellään katseleekin..

Kroppanainen.. 😂 No niin semmoinen typo :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä hyvin tukeva ja todella vanha mies yrittää tavoitella hoikkia nuoria naisia.

Sedät ovat höpsöjä.

Vierailija
4/21 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä hyvin tukeva ja todella vanha mies yrittää tavoitella hoikkia nuoria naisia.

Sedät ovat höpsöjä.

Hyi!

Vierailija
5/21 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sanoa, että ulkonäöllä ei ole merkitystä, mutta nykyinen ja sitä edelliset miehet ”sattuvat” olemaan tummia, keskikokoisia ja jänteviä/lievästi lihaksikkaita.

Itse olen lyhyt, pulleahko ja keskivaalea.

Loppupeleissä ihan sama, olen onnellinen ja sanojensa mukaan on mieskin.

Vierailija
6/21 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sedät ovat höpsöjä.

Niillä on ehkä miespeili.

Vierailija
7/21 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti saa tavoitella juuri sellaista kuin itse tykkää. Mutta kyllä suurin osa taitaa kääntyä siihen itselleen "fyysisesti sopivaan", ainakin sen mukaan mitä noita pareja tuolla näkyy.

Vierailija
8/21 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreänä mut on tavoittanut enimmäkseen hoikat, normaalit ja atleettiset miejet😊ite en oo tavoitellusta niitä mut ne on tavoitellusta mut😂😂 mut sit sellaset hennot haluu yleensä samanlaiset kumppanin ja joskus se pitää paikkansa et pitää sopii ulkosestikki yhteen

Vierailija
9/21 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nähnyt aika paljonkin hoikka mies + pyöreä nainen -pariskuntia, ja onhan naisissakin paljon niitä "nallekarhuista" tykkääviä, vaikka nainen itse olisi hoikka. Ja aina saa tietysti tavoitella ihan mitä itse tahtoo, mutta on aika tekopyhää suuttua jos lihavana naisena tulee torjutuksi hoikan miehen taholta ylipainonsa takia, jos itsekin torjuisi ylipainoisen miehen ulkonäön takia.

Vierailija
10/21 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan ihmiset yleensä viehättyvät vastakkaisessa sukupuolessa omista ominaisuuksistaan. Eli pitkät ja hoikat pariutuvat todennäköisemmin pitkien ja hoikkien kanssa, jne. Myös kasvonpiirteissä omat piirteet viehättävät. Aika outoa, mutta totta, vrt. naimanaamat.

Vierailija
11/21 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan ihmiset yleensä viehättyvät vastakkaisessa sukupuolessa omista ominaisuuksistaan. Eli pitkät ja hoikat pariutuvat todennäköisemmin pitkien ja hoikkien kanssa, jne. Myös kasvonpiirteissä omat piirteet viehättävät. Aika outoa, mutta totta, vrt. naimanaamat.

Höpsis. Kun katselee pariskuntia niin kyllä niitä löytyy laidasta laitaan.

Olen pieni ja hentoinen, mieheni iso ja roteva. Eikä naamoissakaan ole mitään samaa.

Vierailija
12/21 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin saa kiinnostua juuri sellaisista ihmisistä, mistä haluaa. Ei näihin ole mitään sääntöjä.

Vierailija
13/21 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitella ja tavoitella, eiköhän tuo kuulunut lähinnä nuoruuteen. Silloin oli must listalla ainakin tummahiuksiset, vaaleat eivät käyneet. MItä tulee samankaltaisuuteen, itse aika hoikkana/hentorakenteisena suosi mieluummin suht pienikokoista miestä, tarkoitan ei mitään isoja lihaksia, tai kovin paljon massaa. Jotenkin sitä vain ajautuu yhteen sellaisen suht samanrakenteisen kanssa. Liikalihavat raskastekoiset mieltyvät useimmiten raskastekoisiin emäntiin. Näkevät taas minunlaiset sitten jonain anorektikkona.

Vierailija
14/21 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naimanaamat ; esim sievisen jani uuden kihlattunsa kanssa. Samikset ovat.

Vierailija
15/21 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskifetissi on yleisempää miehillä kuin naisilla. Eli ylipainoisella naisella lienee paremmat mahdollisuudet löytää hoikka mies, jos ei pieni pervous ei haittaa.

Vierailija
16/21 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nähnyt aika paljonkin hoikka mies + pyöreä nainen -pariskuntia, ja onhan naisissakin paljon niitä "nallekarhuista" tykkääviä, vaikka nainen itse olisi hoikka. Ja aina saa tietysti tavoitella ihan mitä itse tahtoo, mutta on aika tekopyhää suuttua jos lihavana naisena tulee torjutuksi hoikan miehen taholta ylipainonsa takia, jos itsekin torjuisi ylipainoisen miehen ulkonäön takia.

Totta kai sellaisia pariskuntia on paljon, koska naisissa on niin paljon läföjä.

Vierailija
17/21 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskifetissi on yleisempää miehillä kuin naisilla. Eli ylipainoisella naisella lienee paremmat mahdollisuudet löytää hoikka mies, jos ei pieni pervous ei haittaa.

Valitettavasti pervoilla on usein muitakin pervouksia kuin vain yksi.

Vierailija
18/21 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti saa tavoitella juuri sellaista kuin itse tykkää. Mutta kyllä suurin osa taitaa kääntyä siihen itselleen "fyysisesti sopivaan", ainakin sen mukaan mitä noita pareja tuolla näkyy.

Tai sitten sinä näet pareja jotka ovat olleet jo hetken yhdessä ja yhteiset elämäntavat ovat muokanneet heistä samanlaisia.

Vierailija
19/21 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItes tää vanha miesten hokema, pitää olla jotain mistä ottaa kiinni? jenkkakahvat ? isot daisarit? kunnon peffa? ottaa kiinni ? eikö tuo ole jo ihan aikansa elänyt juttu. Ja yleensä nämä miehet ovat kyllä itsekin aika riskejä. JOs yleensä jollain naisella tai miehellä on jotain päähänpinttymää jostain vartalon osasta, niin on kyllä suoraan sanottuna fixaantunut siihen ruumiinosaan.  Kokonaisuus, harvalla meillä nyt on täysin ihannemittaista kroppaa siunaantunut.

Vierailija
20/21 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ilmoittautuu pitkä ja hoikka mies, joka tykkää lyhyistä ja pyöreistä naisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi